آفتاب
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

ظرفیت برای اعتلای هنر در ارتش وجود دارد

ظرفیت برای اعتلای هنر در ارتش وجود دارد

تهران - ایرنا - رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ظرفیت و بستر لازم برای اعتلای هنر در ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش، این مطلب را حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در دیدار مجمع هنرمندان پیشکسوت ارتش که با حضور معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش، جمعی از مدیران و نیز تعدادی از هنرمندان پیشکسوت ارتش برگزار شد، عنوان کرد.
وی با بیان اینکه لازم است از تخصص و هنر هنرمندان ارتش در عرصه های مختلف هنری استفاده شود، افزود: هنرمندان سرمایه های ارزشمندی برای کشور هستند و وقتی این هنر در خدمت ارزش های والای اسلامی قرار گیرد ارزش دو چندانی پیدا می کند.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی آجا ادامه داد: ارتش از دیر باز تاکنون دارای هنرمندان زیادی در عرصه های مختلف بوده و ظرفیت و بستر لازم برای اعتلای هنر در ارتش وجود دارد که جای دارد در این راستا همکاری و همفکری بیشتری بین هنرمندان ارتش بوجود بیاید.
آل هاشم در ادامه به انتظارات ارتش از هنرمندان پیشکسوت آجا اشاره کرد و افزود: لازم است هنرمندان ارتش همکاری بیشتری با مجموعه آجا و سازمان عقیدتی سیاسی ارتش داشته باشند و سازمان نیز آماده ارائه هرگونه کمک و همفکری به هنرمندان پیشکسوت ارتش در جهت اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی است.
نماینده ولی فقیه در ارتش در این نشست پیشنهاد برگزاری همایش هنرمندان ارتش با همکاری سازمان عقیدتی سیاسی آجا و مجمع هنرمندان ارتش را مطرح کرد که مورد استقبال اعضای این مجمع قرار گرفت.
همچنین در این جلسه گودرزی بعنوان نماینده مجمع هنرمندان پیشکسوت ارتش طی سخنانی به اهمیت هنر در جامعه امروزی و توانمندی های هنرمندان ارتش پرداخت و گفت: در این زمینه لازم است با انجام آسیب شناسی های لازم، وضعیت مطلوب هنر در ارتش از طریق الگوسازی و هدف گذاری تبیین شود.
قاضی میر سعید یکی دیگر از اعضای مجمع هنرمندان ارتش نیز با بیان اینکه لازم است در حرکت از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب در زمینه هنر در ارتش گام های سریع تری برداشته شود افزود: مجمع هنرمندان پیشکسوت ارتش تاکنون 240 نفر از هنرمندان آجا را شناسایی کرده و بانک اطلاعاتی در این زمینه تشکیل داده است و آمادگی کامل دارد در جنگ نرم و فرهنگی که دشمنان امروزه علیه کشور بویژه جوانان به راه انداخته در کنار ارتش و یار و مددرسان آن باشد.
در پایان این نشست قرار شد هم اندیشی با هنرمندان پیشکسوت ارتش از طریق روابط عمومی آجا پیگیری شده و راه های عملی ارتقای سطح هنر در ارتش با کمک هنرمندان پیشکسوت آجا بررسی و تبیین شود.
اجتمام(1)**7029 ** 1569
کد N1357578

وبگردی