آفتاب

رئیس دادگستری دماوند: 53 دختر و پسر در پارتی شبانه آبسرد دستگیر شدند

رئیس دادگستری دماوند: 53 دختر و پسر در پارتی شبانه آبسرد دستگیر شدند

تهران – ایرنا – رییس دادگستری شهرستان دماوند از دستگیری 53 دختر و پسر در جریان برگزاری یک پارتی شبانه در شهر آبسرد خبر داد.

مجتبی محمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پارتی شب گذشته پارتی با حضور 53 دختر و پسر به صورت مختلط در یک ویلا حومه شهر آبسرد از توابع شهرستان دماوند برگزار شده بود.
وی اظهار کرد: برگزارکنندگان این پارتی با استفاده از شبکه های اجتماعی اقدام به دعوت از افراد مختلف برای حضور در این پارتی کردند که با رصد پلیس فتا و حضور به موقع ماموران انتظامی و اخذ دستور قضایی، نسبت به شناسایی عوامل و دستگیری شرکت کنندگان دراین پارتی اقدام شد.
رئیس دادگستری شهرستان دماوند همچنین از کشف و ضبط 25 لیتر مشروبات الکلی در این پارتی خبر داد و گفت: متهمان اصلی و شرکت کنندگان در این پارتی شبانه بازداشت شده که تعدادی از آنها با وثیقه آزاد و پرونده قضایی آنان در حال رسیدگی است.
محمدی با بیان اینکه تعدادی از خانواده های دختر و پسر از حضور فرزندانشان در این پارتی بی اطلاع بودند، گفت: والدین باید نظارت خود را بر فرزندان بیشتر کنند زیرا جامعه و خانواده تأثیر بسزایی در ارتکاب این جرائم دارند.
تهرام/7246/ 1625
کد N1354623

وبگردی