آفتاب
مسئول روابط عمومی کل سپاه تشریح کرد:

جزئیات سانحه مربوط به انفجار تریلی حامل مهمات

جزئیات سانحه مربوط به انفجار تریلی حامل مهمات

تهران- ایرنا- مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران، جزئیات سانحه امروز (پنجشنبه) اتوبان زنجان ـ قزوین مربوط به انفجار تریلی حامل گلوله های توپ یکی از یگان های سپاه را تشریح کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در تشریح جزئیات سانحه امروز (پنجشنبه) یک دستگاه تریلی حامل مهمات در اتوبان زنجان ـ قزوین اظهار داشت: این سانحه مربوط به یکی از تریلی هایی بود که مقادیری از گلوله های توپ متعلق به یکی از یگان های سپاه را حمل می کرد، این تریلی در اثر ترکیدگی لاستیک و برخورد با گارد ریل کنار جاده در هوای بسیار گرم دچار آتش سوزی و انفجار می شود.
سردار شریف گفت: با تدابیر ایمنی پیش بینی شده برای جلوگیری از آسیب به خودروهای در حال حرکت بلافاصله مسیر توسط تیم اسکورت مصدود و با همکاری مردم عزیز هیچگونه آسیبی به کسی نمی رسد و تنها یکی از مأمورین فداکار نیروی انتظامی دچار مصدومیت جزئی شده است.
سخنگوی سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: اقدامات ایمنی جهت حمل و نقل مهمات نظامی طبق دستورالعمل جاری بر فرآیند چینش مهمات در تریلی به طور کامل اعمال شده بود و تدابیر دیگری نظیر نبودن چاشنی در محموله نیز از دیگر اقدامات پیش بینی شده در این امر بوده است.
شبد**1953** 3404
کد N1354252

وبگردی