آفتاب

اعلام نتایج بازی های دونفره آزاد مسابقات بدمینتون المپیاد دانشجویان دختر

اعلام نتایج بازی های دونفره آزاد مسابقات بدمینتون المپیاد دانشجویان دختر

مشهد- ایرنا- نتایج بازی های دو نفره آزاد مسابقات بدمینتون سیزدهمین المپیاد دانشجویان کشور در مشهد اعلام شد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، در این دور از رقابتها 17 مسابقه برگزار شد که طی آن هما نجاریان و بیتا یاوری از دانشگاه بابل در مقابل شهره فریدی و ساناز حسینی از دانشگاه خوارزمی به رقابت پرداختند که این بازی با نتیجه 2 بر یک به نفع دانشگاه بابل پایان یافت.
همچنین آمنه میرزایی و زهرا فیروز بهرامی از دانشگاه پیام نور تهران در مصاف با ماهرخ خلیلی و عاطفه نوروزی از دانشگاه فردوسی مشهد با نتیجه 2 بر صفر بر رقیب خود پیروز شدند.
در بازی دیگر فائزه خلیلی و بیان فرزامی از دانشگاه تبریز با نتیجه 2 بر صفر در مقابل
آیدا جوادیان و مرضیه حاجی حیدری از دانشگاه صنعتی اصفهان به پیروزی رسیدند.
بهاره جری و ثمین مسنوند از دانشگاه خوارزمی نیز در بازی با ریحانه سالار نژاد و فائزه ابوترابی از دانشگاه کوثر بجنورد با نتیجه 2 بر صفر پیروز میدان شدند.
مطهره کمالی و زهرا شرف پور از دانشگاه مازندران نیز در رقابت با زینب بیات و رومینا شکرانی پور از زنجان بازی را با نتیجه 2 بر صفر بردند.
نگار ناسوتی و مریم تبرزد از دانشگاه شیراز هم با نتیجه 2 بر صفر عادله اسلامی و نازنین افضلی از دانشگاه باهنر کرمان را مغلوب کردند و سودابه تقی زاده و فاطمه رضوی از قم نیز با نتیجه 2 بر صفر زهرا باقرآبادی و نازنین عباسی از دانشگاه امام خمینی (ره) قزوین را شکست دادند.
در ادامه این مسابقات مهناز فرخی و هانیه حسین پور از دانشگاه سناباد مشهد با نتیجه 2 بر صفر زهرا عابدی و الناز شهبازی از دانشگاه فنی حرفه ای تهران را شکست دادند و هدیه دباغ و مریم بیگدلی از دانشگاه شاهرود در بازی با فاطمه سمنانی و فاطمه رجایی از بابل با نتیجه 2 بر صفر پیروز میدان شدند.
همچنین سمیه بذرافشان و فرناز افشار از دانشگاه فردوسی مشهد بازی با هما نجاریان و بیتا یاوری از دانشگاه بابل را با نتیجه 2 بر صفر به نفع خود خاتمه دادند.
سارا زرتاب و زهرا رحیمی از دانشگاه پیام نور تهران نیز در بازی با ملیکا مکملی و رکسانا فاطمی از زنجان با نتیجه 2 بر صفر بر حریف غلبه کردند.
در بازی دیگر رقیه سید احمدی و حدیث نعمتی از دانشگاه فنی حرفه ای تهران با نتیجه 2 بر صفر کیمیا فتاحی و هانیه بهرامی از دانشگاه همدان را پشت سر گذاشتند و نکیسا سلطانی و نگین برومند از اصفهان با نتیجه 2 بر صفر سیما قاسمی و یگانه سروری از دانشگاه هنر تبریز را شکست دادند.
فاطمه موسوی نسب و ترانه عباسپور از دانشگاه مازندران نیز در بازی با سمیه رستمی و مهرآسا پورداد از کردستان با نتیجه 2 بر یک پیروز میدان شدند و هاجر هاشمی و فاطمه مزارعی از دانشگاه بوشهر با نتیجه 2 بر صفر بر فائزه علایی و فاطمه صادقی از قم غلبه کردند.
فاطمه قاسم پور و مرضیه کمالی از دانشگاه فرهنگیان نیز با نتیجه 2 بر صفر مهدیه رزمی و سمیرا زارع نژاد از دانشگاه شیراز را شکست دادند و هاره محمودیه و زهره کامیاب از تهران هم با همین نتیجه در مقابل نادیه دهقانی و سمیرا ولیایی از یزد به پیروزی رسیدند.
در ادامه این رقابتها آمنه میرزایی و زهرا فیروز بهرامی از پیام نور تهران با نتیجه 2 بر صفر در مصاف با فائزه خلیلی و بیان فرزامی از دانشگاه هنر تبریز پیروز شدند و نگار ناسوتی و مریم تبرز از شیراز با نتیجه 2 بر صفر بر سودابه تقی زاده و فاطمه رضوی از قم غلبه کردند.
مهناز فرخی و حسین زاده از دانشگاه سناباد نیز در مصاف با هدیه دباغ و مریم بیگدلی از دانشگاه شاهرود بازی را با نتیجه صفر در مقابل 2 واگذار کردند و سارا زرتاب و زهرا رحیمی از پیام نور تهران نیز با نتیجه 2 بر صفر سمیه بذر افشان و فرناز افشار از دانشگاه فردوسی مشهد را شکست دادند.
در بازی دیگر رقیه سید احمدی و حدیث نعمتی از فنی حرفه ای تهران بازی را با نتیجه صفر در مقابل 2 به نکیسا سلطانی و نگین برومند از اصفهان واگذار کردند و هاجر هاشمی و فاطمه مزارعی از بوشهر نیز با نتیجه 2 بر صفر فاطمه موسوی نسب و ترانه عباسپور از مازندران را از پیش رو برداشتند.
همچنین بهاره محمودیه و زهره کامیاب از تهران با نتیجه 2 بر صفر از سد فاطمه قاسم پور و مرضیه کمالی از دانشگاه فرهنگیان گذشتند و بهاره جری و ثمین مسنوند از دانشگاه خوارزمی با همین نتیجه مطهره کمالی و زهرا شرف پور از مازندران را مغلوب خود ساختند.
شش هزار دانشجوی دختر و پسر از 150 دانشگاه و موسسه آموزش عالی کشور در سیزدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور شرکت دارند.
این المپیاد در دو نوبت جداگانه از 28 تیر تا چهارم مرداد برای دو هزار و 500 دانشجوی دختر در هشت رشته والیبال، بسکتبال، فوتسال، تنیس روی میز، بدمینتون، تکواندو، شنا و دو و میدانی برگزار می شود.
در بخش دوم المپیاد نیز از 12 تا 19 مرداد سه هزار و 500 دانشجوی پسر در همین رشته ها به اضافه دو رشته کشتی فرنگی و آزاد به رقابت می پردازند.
7505 / 6053/1352
کد N1353910

وبگردی