آفتاب
ﻋﻀﻮ ﻫﻴﺎﺕ ﻣﺪﯾﺮﻩ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺻﻨﺎﯾﻊ ﮐﻮﭼﮏ ﻭ ﺷﻬﺮﮐﻬﺎﻱ ﺻﻨﻌﺘﻲ:

حذف مدیریت، عاقبت روسایی که از سیاست های اقتصاد مقاومتی سر باز زنند

حذف مدیریت، عاقبت روسایی که از سیاست های اقتصاد مقاومتی سر باز زنند

ایلام- ایرنا- ﻋﻀﻮ ﻫﻴﺎﺕ ﻣﺪﯾﺮﻩ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺻﻨﺎﯾﻊ ﮐﻮﭼﮏ ﻭ ﺷﻬﺮﮐﻬﺎﻱ ﺻﻨﻌﺘﻲ گفت: حذف مدیریت، عاقبت روسایی است که از سیاست های اقتصاد مقاومتی سر باز زنند و همراهی و همکاری لازم را با دولت نداشته باشند.

به گزارش ایرنا، کمال ﺍﻟﺪﯾﻦ ﭘﻴﺮﻣﻮﺫﻥ روز چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و جذب سرمایه گذاری استان ایلام اظهار کرد: از آنجا که اقتصاد مقاومتی فرمان مقام معظم رهبری و مجری آن دولت است همه باید همگام و همراه برای اجرای بندبند این سیاست ها با هم همکاری کنیم.
وی افزود: رئیس ستاد اقتصاد مقاومتی خواسته است که از تک تک استان ها سرکشی کنیم و عدم همکاری و همراهی مدیران دستگاه ها و روسای بانک ها در خصوص سیاست های اقتصاد مقاومتی را به ایشان گزارش کنیم.
پیرموذن تاکید کرد: رئیس بانک ملی اعلام کرده حتی یک واحد صنعتی و تولیدی نباید تملک شود، من مسئول هستم که اگر بانک ها همراهی نکنند به ستاد اقتصاد مقاومتی گزارش کنم.
وی گفت: همه هم و غم دولت اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در راستای رفع موانع تولید و حرکت چرخ های صنعتی است، اگر واحدهایی که به تملک بانک ها درآمدند، امکان دارد بانک آن را به صاحب قبلی بازگرداند تا مجدد وارد چرخه تولید شود.
پیرموذن افزود: قانون به صراحت از بانک ها خواسته با اعطای تنفس از تملک واحد اجتناب ورزند و موظف هستند حل مشکلات و موانع تعطیلی واحد را به عنوان اولویت اصلی مورد توجه قرار داده و نسبت به تامین سرمایه برای آن اقدام عملی انجام دهند.
وی یادآور شد: درخواست می کنم بانک هایی که واحدهای تولیدی را بدلیل انباشت بدهی های خود تملیک کرده اند با صلح با مجری قبلی در راستای تسهیل در امور تولید آن را به آنان باز گردانند.
وی ادامه داد: هر گونه موانع عدم اجرایی سیاست های اقتصاد مقاومتی به رئیس ستاد گزارش داده می شود و با افرادی که همکاری لازم را نداشته باشند برخورد قانونی می شود.
پیرموذن ابراز امیدواری کرد با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی امسال بتوان شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی در کشور باشیم.
به گزارش ایرنا، بر اساس آمار یک هزار و 239 واحد تولیدی در کشور به تملک بانک ها درآمده است که 33 واحد از آنها معادل 2 درصد در استان ایلام هستند.
در نشست ستاد تسهیل استان ایلام وضعیت 33 واحد تولیدی که در تملک بانک های استان هستند با حضور مجریان و روسای بانک های عامل بررسی و وضعیت بسیاری از آنها مبنی بر استمهال بدهی، بخشش جرائم، جذب شریک، ارائه برنامه تعیین تکلیف شد.
7177/9002/1772
کد N1352721

وبگردی