آفتاب

اقدامات اولیه برای تغییر نام باشگاه سیاه جامگان انجام شده است/ تجلیل از جواد نکونام در مشهد

اقدامات اولیه برای تغییر نام باشگاه سیاه جامگان انجام شده است/ تجلیل از جواد نکونام در مشهد

مشهد- ایرنا- مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان گفت: اقدامات اولیه برای تغییر نام این باشگاه به 'مشهد' انجام و مدارک لازم به کمیسیون ماده پنج ارسال شده است.

علی عباسی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در شرایط فعلی این تیم فوتبال نامی ندارد زیرا نه 'سیاه جامگان' و نه 'مشهد' هنوز در کمیسیون ماده پنج به تصویب نرسیده است.
وی در ادامه همچنین به مراسم تجلیل از جواد نکونام کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال اشاره و بیان کرد: این مراسم با رویکرد تجلیل از زحمات نکونام و رونمایی پیراهن جدید تیم فوتبال مشهدی با حضور رئیس فدراسیون فوتبال فردا سی ام تیر ماه در ورزشگاه ثامن این شهر برگزار می شود.
مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان ادامه داد: فرهاد کاظمی سرمربی تیم نیز از امروز تمرینات خود را با بازیکنان آغاز کرده و به نظر می رسد می توانیم حضوری قدرتمند در لیگ برتر فوتبال داشته باشیم.
نام باشگاه سیاه جامگان(ابومسلم) خراسان به درخواست نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تغییر خواهد یافت و در این فصل احتمالا این باشگاه با نام 'مشهد' در لیگ برتر فوتبال به میدان می رود.
باشگاه سیاه ‎جامگان(ابومسلم) سال 1390 توسط محمدرضا عباسی پیشکسوت و مدیرعامل سابق باشگاه ابومسلم که مالکیت قانونی این باشگاه را نیز اختیار دارد تشکیل شد.
تیم فوتبال لیگ برتری سیاه جامگان توانست فصل گذشته به سختی و در آخرین بازی، در لیگ برتر فوتبال ماندگار شود.
7498/1858/ 1257
کد N1350915

وبگردی