آفتاب
سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس به نقل از مدیرعامل ایمیدرو:

توسعه اکتشافات معدنی در سال های اخیر 240هزار کیلومتر مربع بوده است

توسعه اکتشافات معدنی در سال های اخیر 240هزار کیلومتر مربع بوده است

تهران-ایرنا-سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: مدیرعامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در جلسه امروز این کمیسیون اعلام کرد که توسعه اکتشافات معدنی در سال های اخیر 240هزار کیلومتر مربع بوده است.

سعید باستانی روز دوشنبه در گفت وگو در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با تشریح جلسه امروز این کمیسیون که به حضور مهدی کرباسیان مدیرعامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو) و معاونان وی برگزار شد، اظهار داشت: کرباسیان در این جلسه گزارشی از عملکرد این سازمان به نمایندگان ارائه کرد.
وی افزود: مدیرعامل ایمیدرو بیان کرد که میزان حجم دلاری در حوزه معادن و فرآورده های معدنی در سه ماهه اول سال 95 نسبت به سه ماهه اول سال گذشته با رشد 7 برابری رو به رو بوده است.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس دهم خاطرنشان کرد: کرباسیان در این جلسه در مورد توسعه اکتشاف معادن جدید بیان کرد که توسعه اکتشافات معدنی در سال های اخیر 240هزار کیلومتر مربع بوده است.
باستانی ادامه داد: مدیرعامل ایمیدرو درباره روند اجرای طرح ها در حوزه معادن در دولت یازدهم گفت 14 طرح که در دولت دهم آغاز شده در دولت یازدهم تکمیل و راه اندازی شده است، 31 طرح متوقف شده در دولت یازدهم نیز آغاز به کار کرده است.
سیام**9121** 1336
کد N1350584

وبگردی