آفتاب

ابلاغ مصوبه دولت درباره مطالبات شرکت‌های خصوصی تولیدکننده برق

ابلاغ مصوبه دولت درباره مطالبات شرکت‌های خصوصی تولیدکننده برق

ایلنا: معاون اول رئیس‌جمهوری مصوبه دولت درباره مطالبات شرکت‌های خصوصی تولیدکننده برق را ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری، این مصوبه را برای اجرا به وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت نیرو ابلاغ کرد.

*متن مصوبه هیات وزیران به شرح زیر است:

1- مطالبات شرکت‌های خصوصی تولیدکننده برق از شرکت سهامی مدیریت شبکه برق ایران و شرکت لوله و ماشین‌سازی ایران از شرکت آب و فاضلاب استان تهران با بدهی همان شرکت‌ها به سازمان خصوصی سازی و سازمان امور مالیاتی کشور به شرح جدول (*)به مبلغ پنج میلیون و سیصد و بیست و پنج هزار و دویست و هفتاد و نه میلیون (000ر000ر279ر325ر5) ریال تهاتر می‌شود.

2- شرکت مدیریت شبکه برق ایران و شرکت آب و فاضلاب استان تهران تا سقف تهاتر انجام شده، جایگزین اشخاص بدهکار مندرج در جدول فوق الذکر می‌شوند و مکلف‌اند ضمن اصلاح حساب، حسب مورد نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر به حساب درآمد عمومی کشور نزد خزانه‌داری کل کشور در سررسید مقرر براساس ضوابط و مقررات مربوط با هماهنگی سازمان خصوصی سازی و سازمان امور مالیاتی کشور اقدام کنند.

3- سازمان خصوصی‌سازی و سازمان امور مالیاتی کشور حسب مورد مکلف‌اند ضمن انجام اقدامات اجرایی لازم برای وصول مطالبات خود طبق مقررات و ضوابط مربوط به خود، ارقام مندرج در جدول فوق الذکر را به عنوان پرداخت بدهی در حساب اشخاص بدهکار منظور کرده و ظرف یک روز کاری پس از ابلاغ این تصویب نامه نسبت به توقف عملیات اجرایی و رفع ممنوع الخروجی اشخاص مذکور بابت بدهی تا سقف مبلغ تهاتر شده اقدام کند.

(*)جدول مطالبات شرکت‌های خصوصی تولیدکننده برق مربوط به بند یک این مصوبه،در پایگاه اطلاع رسلانی دولت به نشانی www.dolat.it منتشر و قابل مشاهده است.

کد N1349135

وبگردی