آفتاب

معاون سیاسی وزیرکشور: گزارشی از تبلیغات زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری نداشته‌ایم

معاون سیاسی وزیرکشور: گزارشی از تبلیغات زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری نداشته‌ایم

ایرنا نوشت: معاون سیاسی وزیر کشور گفت: تاکنون گزارشی از تبلیغات زودهنگام داوطلبان احتمالی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری نداشته آیم.

محمد حسین مقیمی این مطلب را روز دوشنبه در حاشیه نشست معاونان استانداری های سراسر کشور در جمع خبرنگاران مطرح کرد.

معاون سیاسی وزیر کشور همچنین درباره سمینار دو روزه معاونان استانداری سراسری کشور گفت: این سمینار در ارتباط با مسائل سیاسی، اجتماعی و امنیتی خواهد بود.

مقیمی افزود: در سال 95 بحث اقتصاد مقاومتی و بحث های مرتبط با موضوعات اجتماعی و تکریم ارباب رجوع در اولویت کار قرار دارد و با توجه به اینکه سال آینده انتخابات ریاست جمهوری برگزار می شود، هماهنگی در این زمینه از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی ادامه داد: با توجه به نقشی که معاونان سیاسی در نظارت بر عملکرد فرمانداران و بخشداران دارند، در این همایش برای ما بسیار مهم است که بتوانیم در سال 95 قدم های اساسی برای بحث اقتصاد مقاومتی و موضوعات اجتماعی برداریم.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: در این سمینار دو روزه، علمکرد چهارماهه اول مطرح و مشکلات مورد بررسی قرار می گیرد تا برای ادامه سال تصمیمات لازم اتخاذ شود و فرمانداران و بخشداران بتوانند موضوعات اولویت دار را پیش ببرند.

مقیمی افزود: همچنین در این سمینار در خصوص موضوعات تقسیمات کشوری که در برخی نقاط اختلاف نظرهایی وجود دارد، بحث و تبادل نظر خواهد شد.

2929

کد N1348069

وبگردی