آفتاب

اسدی: نباید اعتماد‌به‌نفس داوران‌مان را پایین بیاوریم

اسدی: نباید اعتماد‌به‌نفس داوران‌مان را پایین بیاوریم

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: چیزی که باید به آن اهمیت زیادی بدهیم، این است که هیچ‌وقت نباید اعتماد‌به‌نفس داوران‌مان را پایین بیاوریم.

به گزارش ایلنا، علیرضا اسدی در مورد حضورش در مراسم تجلیل از داوران پانزدهمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: ما باید از داوران حمایت کنیم. اصلاً تمام اهالی فوتبال از جمله بازیکنان، مربیان، سرپرستان تیم‌ها، مدیران عامل باشگاه‌ها و... باید از جامعه داوری حمایت کنند. ما هم باید تلاش کنیم حمایت‌مان به صورت اخلاقی، مالی، معنوی و... از جامعه داوری صورت بگیرد و باید همیشه از این عزیزان دفاع کنیم.

وی افزود: اشتباهات هم جزئی از بازی است و شاید حتی از زیبایی‌های فوتبال باشد. چیزی که باید به آن اهمیت زیادی بدهیم، این است که هیچ‌وقت نباید اعتماد‌به‌نفس داوران‌مان را پایین بیاوریم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال با اعلام اینکه امیر عابدینی، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در جلسه امروز هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گزارشی مفصل از واگذاری تبلیغات محیطی مسابقات لیگ برتر به مؤسسات خواهان این امتیاز ارائه کرده است، در مورد کاهش سهمیه صعود و سقوط تیم‌ها به لیگ‌های برتر و دسته اول به 2.5 تیم گفت: قرار شد آقای تاج با استدلال‌های کامل توضیحاتی را ارائه کند.

اسدی با ابراز بی اطلاعی از انتخاب رئیس برای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال تصریح کرد: هنوز رئیس این کمیته به‌صورت رسمی مشخص نشده است. اگر رئیس کمیته اخلاق حکمی گرفته باشد، آن حکم باید به امضای من رسیده است باشد که من هنوز حکمی با این مضمون امضا نکرده‌ام.

وی با پذیرش اینکه رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال انتخاب شده است، گفت: کمیته استیناف فدراسیون فوتبال دو عضو کم داشت که اعضای این کمیته هم معرفی و کامل شدند.  

 

کد N1347400

وبگردی