آفتاب

بهروان: داوران برتر از سوی ناظران انتخاب می شوند/ برای بازی اول استقلال تابع قوانین هستیم

بهروان: داوران برتر از سوی ناظران انتخاب می شوند/ برای بازی اول استقلال تابع قوانین هستیم

تهران - ایرنا - مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: داوران برتر مسابقات فوتبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران با نظر مستقیم ناظران داوری انتخاب می شوند.

غلامرضا بهروان در حاشیه انتخاب برترین داوران پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر با اشاره به اینکه داوران از ارکان اصلی فوتبال بوده و بدون آنان برگزاری مسابقات غیر ممکن است، افزود: تجلیل از داوران فصل قبل رقابت ها بدعت خوبی است که در ابتدای فصل بعد انجام می شود.
وی افزود: از تمامی کسانی که برای برگزاری این مراسم زحمت کشیده اند باید تشکر کرد تا این مراسم همچنان ادامه داشته باشد.
مسئول مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که آیا ورزشگاه مد نظر باشگاه های تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز به تایید مسئولان سازمان لیگ رسیده است یا خیر؟ اظهار داشت: امروز (یکشنبه) و برای آخرین بار گروهی از مسئولان سازمان لیگ به تبریز رفته و از ورزشگاه معرفی شده بازدید کردند.
وی افزود: به طور یقین کارشناسان سازمان لیگ نظر کارشناسی خود که طبق قانون برگزاری رقابت هاست اعلام اما در این خصوص باید نظر کارشناسی شورای تامین استان نیز اخذ شود تا اجازه برگزاری بازی صادر شود.
بهروان با بیان اینکه باشگاه گسترش فولاد ورزشگاه اختصاصی خود را در اختیار دو تیم دیگر شهر تبریز قرار نمی دهد، تصریح کرد: زمان برگزاری شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از مدت ها قبل مشخص شده بود اما نمی دانم چرا مسئولان ورزشگاه یادگار امام تبریز به یکباره این ورزشگاه را به زیر کشت برده و مشکل درست کردند.
به گفته وی به طور قطع این ورزشگاه تا زمان شروع مسابقات آماده نمی شود و همچنان منتظر تایید ورزشگاه جایگزین برای دو تیم دیگر شهر تبریز هستیم.
وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: دیدار تیم های قهرمان فصل گذشته در اصفهان همانند سایر کشورها دیدار افتتاحیه شانزدهمین دوره این مسابقات است، زمان برگزاری مسابقات کاملا مشخص بوده و سعی خواهیم کرد در فصل تابستان در زمان خنکی هوا دیدارها را برگزار کرده تا مشکلی برای تیم ها به وجود نیاید.
بر اساس این گزارش دیدارهای چهار هفته اول لیگ برتر فوتبال بعد از اذان مغرب برگزار خواهد شد.
وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه آیا سازمان لیگ آمادگی لازم برای واگذاری بلیت فروشی به باشگاه را دارد؟ تاکید کرد: امکانات این مهم فراهم و آمادگی لازم دراین خصوص از سوی سازمان لیگ وجود دارد.
وی در خاتمه و در پاسخ به این پرسش که آیا نخستین دیدار خانگی تیم استقلال بدون حضور تماشاگران برگزار می شود؟ گفت: سازمان لیگ در این خصوص تابع قوانین فدراسیون است.
ورزشی.**9144 **9129**1379
کد N1347194

وبگردی