آفتاب
مهدی تاج:

برای موفقیت فوتسال از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم

برای موفقیت فوتسال از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم

رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برای موفقیت فوتسال از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم،گفت: تمامی بخش های فوتسال باید به صورت منسجم فعالیت می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در نشستی که با مدیر تیم های ملی ، اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال و کادر فنی تیم ملی برگزار کرد، گفت: همه بخش های فوتسال باید به صورت منسجم فعالیت کنند و انتقادها باید در جهت بهتر شدن و پیشرفت فوتسال باشد چرا که انتقادهای نادرست به نفع این رشته پرطرفدار که موفق است، نخواهد بود.

وی ادامه داد: باشگاهها باید در بحث درآمد زایی با واقعیات و طبق قوانین فعالیت کنند. در زمینه جوانگرایی باید سرعت عمل به خرج داد و برنامه ریزی های دقیقی در این زمینه صورت گیرد . در بخش فوتبال جوانگرایی را به صورت قانوبی و با دقت عمل انجام دادیم و اکنون نتایج آن کاملا مشهود است و ثمرات آن در اختیار تیم ملی قرار گرفته است و به نظر من باید به صورت قانونی و از طریق مصوبه در هیات رئیسه فوتسال کلیه برنامه ها اجرایی شود تا توسعه فوتسال را شاهد باشیم.

رییس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اخلاق گرایی در فوتسال بسیار مهم است و همه باید از فوتسال الگو بگیرند و شما باید الگوی همه رشته های ورزشی باشید و نباید دستخوش حوادث شوید.باید خود را حفظ کنید و به سمت بهتر شدن پیش بروید و مسایل اخلاقی را در دستور کاری خود قرار دهید.

وی در پایان گفت: حرفه ای سازی در فوتسال باید با جدیت مد نظر قرار بگیرد. ما نیز در هر زمان که نیاز شد حضور خواهیم داشت و از هیچ تلاشی برای توسعه و رشد فوتسال همچون گذشته دریغ نمی کنیم.

کد N1346680

وبگردی