آفتاب

پایبندى به اصول ارزشى وجه تمایز نیروهاى مسلح ایران با سایر کشورهاست

پایبندى به اصول ارزشى وجه تمایز نیروهاى مسلح ایران با سایر کشورهاست

ایلنا: فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: وجه تمایز نیروهای مسلح کشور ما با سایر کشور‌ها، در کنار آموزش‌های صحیح، مستمر و به کارگیری تجهیزات بومی و به روز، پایبندی به اصول ارزشی و اعتقادی است.

به گزارش ایلنا، سردار حسن کرمی، عامل پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی هشت ساله را اعتقاد قلبی مردم نسبت به آرمان و اهدافشان دانست و اظهار داشت: ابزار و تجهیزات به تنهایی نمی‌تواند لازمه موفقیت در پیکار باشد و زمانی ایستادگی و در ‌‌نهایت پیروزی حاصل می‌شود که افراد نسبت به راه و هدف خود باور و اعتقاد قلبی داشته باشند. 

وی در ادامه بکارگیری «‌آموزش» و «تجهیزات» را در ارتقاء قدرت موثر ارزیابی کرد و گفت: در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب تا کنون، وجه تمایز نیروهای مسلح کشور ما باسایر کشور‌ها، در کنار آموزش‌های صحیح، مستمر و به کارگیری تجهیزات بومی و به روز، پایبندی به اصول ارزشی و اعتقادی بوده است. 

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت تذکر لسانی و اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، ‌بیان کرد: عمل، ‌توسعه و دفاع کردن از امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگانی است یعنی اینکه انسان‌ها در مقابل خوبی‌ها و بدی‌های محیط پیرامونی خود بی‌تفاوت نبوده و عکس العمل نشان دهند. 

وی اجرای همگانی امر به معروف و نهی از منکر را باعث بالندگی و شکوفایی در جامعه دانست و خاطر نشان کرد: در سال اقدام و عمل، ‌نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و قانون در کشور، ‌ تا زمان تحقق کامل این امر مهم در جامعه، از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

 

کد N1346251

وبگردی