آفتاب

حمل و نقل جاده ای در مرزهای زمینی ایران با ترکیه عادی شد

حمل و نقل جاده ای در مرزهای زمینی ایران با ترکیه عادی شد

تسنیم نوشت: سازمان راهداری اعلام کرد شرایط حمل و نقل جاده ای در مرزهای زمینی ترکیه با جمهوری اسلامی ایران به حال عادی بازگشته است.

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد ​در پی وقوع حوادث و اتفاقات اخیر در کشور ترکیه و در کمتر از ٢٤ ساعت اوضاع در پایانه های مشترک مرزی جاده ای این کشور با کشورمان به حال عادی و روال گذشته درآمد .

بر اساس این گزارش با تلاش و هماهنگی مقامات دو کشور به ویژه مسئولین محلی در استان آذربایجان غربی و طرف مقابل وضعیت تردد و حمل و نقل مسافر و کالا و عبور کامیون و سایر خودروها پس از چند ساعت توقف ، در پایانه مرزی بازرگان بدون هیچ محدودیتی جریان یافته و مطابق شرایط روزهای قبل ادامه دارد ، همچنین این شرایط در مرز سرو جهت تردد مسافران پیاده همانند گذشته بدون هیچ مشکل در حال انجام است .

بر اساس این گزارش ورود مسافران ایرانی و خروج مسافران ترکیه از مرز رازی واقع در استان آذربایجان غربی نیز مطابق دو پایانه مرزی دیگر به صورت روان و عادی به انجام می رسد .

گفتنی است که نیروهای حاضر در دستگاه ها و سازمانهای اجرایی و مرزی کشورمان از اولین لحظات شرایط پیش آمده در کشور همسایه شمال غربی ترکیه با تمام توان آماده ارائه خدمات بوده و با حاکم شدن شرایط عادی در آن کشور امر خدمت رسانی با قوت انجام و ادامه دارد .
22539

 

کد N1346167

وبگردی