آفتاب
سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران اعلام کرد:

تشکیل پرونده تخلف برای دو شرکت معتبر و بزرگ بیمه

تشکیل پرونده تخلف برای دو شرکت معتبر و بزرگ بیمه

تهران - ایرنا - رئیس شعبه 54 رسیدگی به جرایم و تخلفات بهداشتی و آرایشی اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران اشاره کرد و گفت: برای دو شرکت بیمه معتبر و بزرگ به دلیل تخلف تحمیل هزینه های زیاد به بیماران، پرونده تشکیل شده است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، مرتضی خدایی افزود: برخی از شرکت های بیمه برای اینکه هزینه هایشان را کاهش دهند با بیمارستان ها قراردادهایی بر خلاف تعرفه منعقد می کنند که این قراردادها ظلمی مضاعف به بیماران است.
وی در ادامه عنوان کرد: مثلا یک شرکت بیمه، تعرفه ای که برای هر 38 هزار تومان در بخش خصوصی، قراردادی 20 تا 27 هزار تومان می بندد و نهایتا این هزینه از دو ناحیه بیمارستان خصوصی و شرکت بیمه به بیمار تحمیل می شود که بیمار باید مابه التفاوت را پرداخت کند.
این مقام مسئول گفت : در حالیکه بیمار در زمان عقد قرارداد با شرکت بیمه، تعرفه وزارت بهداشت مدنظرش بوده است اما بیمه ها برای کاهش هزینه هایشان قراردادهای خارج از تعرفه قانونی با بیمارستان ها منعقد می کنند که غیرقانونی است.
خدایی افزود: در همین خصوص برای دو شرکت بیمه معتبر و بزرگ پرونده ای در اداره کل تعزیرات استان تهران تشکیل شده که در حال رسیدگی است.
اجتمام ** 1996 **1569
کد N1344689

وبگردی