آفتاب
بدنبال حمله شب گذشته در نیس فرانسه؛

بوسنی و هرزگوین تدابیر امنیتی را افزایش داد

بوسنی و هرزگوین تدابیر امنیتی را افزایش داد

بلگراد- ایرنا- بوسنی و هرزگوین پس از حمله تروریستی شب گذشته در شهر نیس فرانسه که در آن 84 نفر قربانی شدند، تدابیر امنیتی را در سراسر کشور افزایش داد.

به گزارش ایرنا، رسانه های خبری بانیالوکا جمهوری صربسکا بوسنی و هرگوین گزارش دادند که در رابطه با حمله تروریستی در شهر نیس فرانسه، 'میرساد ویلیچ' مدیر اداره هماهنگی پلیس بوسنی و هرزگوین گفت که اقدامات امنیتی در این کشور پس از حادثه شهر نیس فرانسه بلافاصله در سطح بالایی در سراسر کشور افزایش یافته است.
وی افزود که نهادهای ذیربط در بوسنی و هرزگوین، با افسر پلیس در سفارت فرانسه در سارایوو بطور مداوم در تماس هستند.
بنا به گزارش رسانه های خبری صربستان، 'آلکساندر ووچیچ' نخست وزیر صربستان ضمن ابراز تسلیت به رئیس جمهوری، نخست وزیری و ملت فرانسه برای حمله تروریستی در شهر نیس این کشور، گفت که صربستان از صمیم قلب در کنار مردم فرانسه است و برای کمک در چارچوب توانایی خود بعنوان یک کشور کوچک آمادگی دارد.
ووچیچ افزود: عواقب این حادثه ناگوار در همه اروپا در عرصه سیاسی و اقتصادی احتمالا جدی تر و سخت تر از حادثه 11 سپتامبر در آمریکا خواهد بود.
حمله تروریستی در مراسم شب گذشته جشن ملی فرانسه در شهر نیس در جنوب این کشور، تاکنون به مرگ 84 تن و مجروح شدن 100 نفر انجامیده و وضعیت جسمانی 18 مجروح وخیم است.
اروپام**436**1485
کد N1343460

وبگردی