آفتاب

اطلاعیه کتابخانه ملی ایران درباره غلط های ماکت های کتاب

اطلاعیه کتابخانه ملی ایران درباره غلط های ماکت های کتاب

تهران - ایرنا - سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران اطلاعیه ای در مورد غلط های ماکت های کتاب در بزرگراه شهید حقانی تهران منتشر کرد.

به گزارش روز پنجشنبه گروه فرهنگی ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران، دراین اطلاعیه آمده؛ در روزهای اخیر در فضای مجازی و همچنین یکی از برنامه های صبحگاهی سیما درخصوص غلط های املایی ماکت های نصب شده در ابتدای بلوار کتابخانه ملی ایران مطالبی منتشر و گفته شده است که روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در این خصوص توضیحاتی منتشر کرد.
پیرو انعکاس گسترده غلط های املایی و محتوایی مربوط به ماکت کتاب های نصب شده در ابتدای بلوار کتابخانه ملی ایران در بزرگراه شهید حقانی در رسانه ها و فضای مجازی به اطلاع می رساند این ابتکار که در جای خود قابل تقدیر و تحسین است توسط سازمان زیباسازی شهر تهران انجام شده است و غلط های آن بارها در قالب تماس، پیام و مکاتبه رسمی به سازمان مذکور منعکس شده است.
در این اطلاعیه آمده است: انتظار می رود سازمان زیباسازی که یکسال اخیر توجه ویژه ای به فرهنگ و هنر و ترویج آن در شهر داشته، با قید فوریت نسبت به بازنگری در اثر مذکور اقدام کند.
فراهنگ** 9157 ** 1569
کد N1342229

وبگردی