آفتاب

استاندار لرستان: سوئیس برای فعالیت در زمینه گردشگری استان تمایل دارد

استاندار لرستان: سوئیس برای فعالیت در زمینه گردشگری استان تمایل دارد

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان با اشاره به اینکه قرارداد یا تفاهم نامه همکاری میان این استان و سفارت سوییس در تهران منعقد می شود، گفت: کشور سوئیس برای فعالیت در زمینه گردشگری این خطه از کشورمان ابراز تمایل کرده است.

هوشنگ بازوند روز چهارشنبه پس از دیدار با سفیر سوئیس در ایران گفت: به نظر می رسد این کشور برای فعالیت در صنعت گردشگری استان تمایل دارد.
وی اظهار کرد: با توجه به رایزنی های انجام شده، مقرر شده جزییات برنامه همکاری با این کشور توسط اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی خرم آباد تنظیم شود.
وی ادامه داد: همچنین هفته های آینده، برای انعقاد تفاهم نامه یا قرارداد به منظور سرمایه گذاری این کشور در لرستان و معرفی بیشتر توانمندی های استان ملاقلات مجددی با سفیر سویئس انجام خواهد شد.
بازوند ابراز امیدواری کرد که با معرفی شایسته ظرفیت های استان، سرمایه گذاران این کشور لرستان را برای قعالیت های اقتصادی خود انتخاب کنند.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی خرم آباد نیز گفت:بعد از جریان برجام و امکان انجام مراودات بین المللی باید از این فرصت برای توسعه استان استفاده شود.
حسین سلاح ورزی افزود: سفر سفیر سوئیس به لرستان به منظور آشنایی با ظرفیت های گردشگری، صنعتی و معدنی استان برای انتقال به سرمایه گذاران این کشور است.
وی ادامه داد: در این راستا توانمندی های لرستان به سفیر سوئیس معرفی می شود تا در هنگام مراجعه سرمایه گذاران این کشور برای حضور در ایران، حضور لرستان نیز به این افراد توصیه شود.
جولیو هاس سفیر سوئیس در ایران در سفر یکروزه ای به منظور سناخت توانمندی های مختلف استان به خرم آباد سفر کرده است.
7269/6001/ 6042
کد N1341237

وبگردی