آفتاب

سرپرست دبیرخانه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت منصوب شد

سرپرست دبیرخانه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت منصوب شد

تهران- ایرنا- نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حکمی سرپرست دبیرخانه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را منصوب کرد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی امروز (سه شنبه) در نشست تودیع و معارفه سرپرست دبیرخانه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت با بیان اینکه کار دبیرخانه شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، توسعه فرهنگ ایثار در کشور اسلامی ما است، افزود: این وظیفه بر دوش تمام مردم است و همه باید بکوشیم فرهنگ ایثار و شهادت طبق تاکید مقام معظم رهبری توسعه یافته و در جامعه ماندگار شود، چرا که ماندگاری این فرهنگ موجب حفظ انقلاب و آرمان های آن می شود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه مقاومت، ایثار و شهادت، عامل پیروزی و موفقیت ملت ایران علیه دشمنان کشورمان بوده است، گفت: مقاومت و شهامتی که مردم ایران در دوران دفاع مقدس بروز دادند بسیار بی نظیر و بی سابقه بود. چون مردم کشور ما در این سال ها با ایمانی راسخ از عقیده و آرمان های انقلاب اسلامی ایران دفاع کردند.
معاون رئیس جمهوری با ابراز رضایت از فعالیت های انجام شده در طول مدیریت پیشین این مجموعه، اظهار داشت: دبیرخانه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت باید با برنامه ریزی و آماده سازی زمینه، خوراک فکری در حوزه ترویج فرهنگ شهادت، مقاومت و ایثار را تهیه کرده و دستاورد خود را برای عملیاتی و اجرایی کردن در اختیار سایر سازمان های و نهادها قرار دهد.
در ادامه این نشست حجت الاسلام والمسلمین «سید مهدی فقیهی» به ارائه گزارشی از فعالیت های دبیرخانه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت پرداخت و به حفظ رویکرد انقلابی در دبیرخانه تاکید کرد.
در پایان این نشست پس از اهدای حکم سرپرستی دبیرخانه شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت به حجت الاسلام والمسلمین «محمد حسن کاویانی»، با اهدای لوح تقدیر از فعالیت های حجت الاسلام والمسلمین فقیهی در طول مدت فعالیت در این دبیرخانه تجلیل به عمل آمد.
لازم به ذکر است حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن کاویانی با حفظ سمت مدیرکل مددکاری و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران به این سمت منصوب شده است.
شبد**1953 ** 1095
کد N1339896

وبگردی