آفتاب

هیچ پروژه‌ای در دولت یازدهم تعطیل نشده است

هیچ پروژه‌ای در دولت یازدهم تعطیل نشده است

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه این قرارگاه‌ با وجود کمبودهای مالی هیچ پروژه‌ای را در دولت یازدهم تعطیل نکرده است، گفت: در سال جاری بیش از ۵۰ پروژه در حوزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی، پروژه‌های عمرانی و صنعتی افتتاح خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در نشست بررسی وضعیت شرکت صدرا با اشاره به تعامل دولت با قرارگاه و رفع مشکلات مالی پروژه‌های با پیشرفت بالای ۸۰ درصد، اظهار کرد: قرارگاه هیچ پروژه‌ای را در دولت یازدهم تعطیل نکرده و با برگزاری جلسات متعدد با معاون اول رییس جمهور و وزرا تلاش کرده است که پروژه هارا با وجود کمبودهای مالی پیش ببرد.

وی با بیان اینکه در سال جاری بیش از ۵۰ پروژه در حوزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی، پروژه‌های عمرانی و صنعتی افتتاح خواهد شد، خاطر نشان کرد: دستور تامین اعتبار این پروژه‌ها صادر شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد و قطعا با افتتاح این پروژه‌ها، چندین برابر اعتبار هزینه شده به دولت باز می‌گردد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) افزود: به دلیل اینکه دولت قرارگاه را در اجرای پروژه‌ها و مدیریت شرکت‌های زیر مجموعه توانمند می‌داند، شرکت صدرا را که در حالت بلاتکلیفی بود و بدهی‌های بسیار زیادی داشت به این قرارگاه واگذار کرد.

عبداللهی تصریح کرد: با حمایت‌های سپاه و تلاش زیر مجموعه این قرارگاه، بدهی‌های شرکت صدرا کاهش یافته و در آینده وضعیت این شرکت بهبود می‌یابد.

کد N1337359

وبگردی