آفتاب

عذر خواهی ناجا بابت 'کج سلیقگی در انتقال پیکر 3 سرباز شهید مرزبانی'/ همه در قبال شهداء مسئولیم

عذر خواهی ناجا بابت 'کج سلیقگی در انتقال پیکر 3 سرباز شهید مرزبانی'/ همه در قبال شهداء مسئولیم

تهران-ایرنا- سخنگوی ناجا ضمن عذر خواهی ناجا در خصوص 'کج سلیقگی در انتقال پیکر 3 سرباز شهید مرزبانی گفت: همه در قبال شهداء مسئولیم و می بایست پاسخگو باشیم از دیگر دستگاه های مرتبط نیز انتظار می رود نسبت به شهداء کشورشان بیش از پیش مسئولیت پذیر و یاریگر ما باشند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار سعید منتظر المهدی در واکنش به خبر کج سلیقگی در انتقال پیکر 3 سرباز شهید مرزبانی ، افزود: شهداء گران سنگ ترین سرمایه های معنوی جامعه دینی و ایمانی ما هستند و لاجرم کنش و رفتار ما در برابر پیکره مطهر آنان باید از هر حیض بی نظیر باشد اما باید اذعان کنیم که متأسفانه گاهی از سر سهو و غفلت در انتقال پیکر نازنین شهدای عزیزمان کج سلیقه گی های صورت می گیرد که باید به خاطر آن از خانواده معظم شهداء پوزش بطلبیم.
سخنگوی نیروی انتظامی گفت : همه در قبال شهداء مسئولیم و می بایست پاسخگو باشیم از دیگر دستگاه های مرتبط نیز انتظار می رود نسبت به شهداء کشورشان بیش از پیش مسئولیت پذیر و یاریگر ما باشند.
پیکر سه سربازی که روز عید سعید فطر در درگیری با گروهکهای معاند در منطقه جکیگور به شهادت رسیده بودند، در کج سلیقگی با سبدهای حمل بار فرودگاه منتقل شدند این در حالی است که انتقال اجساد نظامیان در تمام دنیا با تشریفات و احترام خاصی همراه است.
اجتمام(1)9105** 1418
کد N1336782

وبگردی