آفتاب

استقرار هفت دستگاه آمبولانس در محل حریق برج سلمان مشهد

استقرار هفت دستگاه آمبولانس در محل حریق برج سلمان مشهد

مشهد- ایرنا- رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: شش دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس 115 برای امداد رسانی در محل آتش سوزی برج سلمان مشهد استقرار یافته است.

شهرام طاهرزاده یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از آغاز آتش سوزی برج سلمان، اورژانس 115 برای امدادرسانی به مصدومان احتمالی در آماده باش است و تاکنون هیچ مصدومی از این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان منتقل نشده است.
وی بیان کرد: در عین حال هنوز آتش سوزی ادامه دارد و به مصدومان احتمالی این حادثه خدمات رسانی خواهد شد.
وی در خصوص شایعاتی مبنی بر اینکه چند نفر خود را از برج پرت کرده اند، افزود: هنوز هیچ اظهار نظری در این رابطه نمی توان کرد چراکه عملیات مهار آتش ادامه دارد و چند تن هم در بالای برج گرفتار هستند.
وی در عین حال گفت: اورژانس 115 تا پایان عملیات مهار آتش برج سلمان مشهد برای انتقال مصدومان احتمالی این حادثه، در محل حضور دارد و به این منظور هماهنگی های لازم با بیمارستان امام رضا (ع) مشهد برای امدادرسانی به مجروحان و مصدومان صورت گرفته است.
برج تجاری، مسکونی سلمان مشهد واقع در میدان راهنمایی این شهر از ساعت 20 امشب (یکشنبه شب) به دلایل نامعلومی دچار حریق شد که هم اکنون عملیات مهار و کنترل این آتش سوزی گسترده توسط آتش نشانی مشهد ادامه دارد.
5132/3027 **شبس *1488 **1565
کد N1336245

وبگردی