آفتاب

بازدید از مراکز آی تی همدان در دیدار وزیر ارتباطات از استان

بازدید از مراکز آی تی همدان در دیدار وزیر ارتباطات از استان

با حضور وزیر ارتباطات در استان همدان، جلسه شورای مدیران ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان، با حضور استاندار و مدیران استانی برگزار شد و طی آن وضعیت حوزه ICT استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از مركز روابط عمومي و اطلاع رساني وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات؛در اين جلسه، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، ضمن بررسي برنامه ها و اقدامات هريك از دستگاههاي تابعه وزارت و اپراتورها در استان، به ارائه رهنمود درخصوص پيگيري و رفع مشكلات بخش و پيشبرد برنامه ها پرداخت.


وي در ادامه ضمن دعوت به همكاري و همدلي همه دست اندركاران بخش دولتي و خصوصي حوزه فاوا، خدمتگزاري براي مردم را يك فرصت و غنيمت دانست و بر تقويت و توسعه كسب و كارهاي نوپاي فاوا، با توجه به درصد بالاي فارغ التحصيلان كشور در اين بخش تاكيد كرد.


در اين جلسه مهندس ساكي مديركل ارتباطات و فناوري اطلاعات استان، نيز به ارايه گزارشي از وضعيت بخش فناوري اطلاعات و ارتباطات استان و اقدامات صورت گرفته پرداخت و برنامه هاي بخش ICTاستان در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي و برنامه سالانه اداره كل ارتباطات را تشريح كرد.


پس از جلسه، دكتر واعظي به همراه اعضاي شوراي مديران از سايت موبايل و سايت WLLروستايي شركت مخابرات استان بازديد به عمل آورد.

 

5656

 

کد N1333784

وبگردی