آفتاب

مسئول کمیته فوتبال ساحلی گناوه: دیررسیدن آمبولانس باعث جریمه شدن موج گناوه شد

مسئول کمیته فوتبال ساحلی گناوه: دیررسیدن آمبولانس باعث جریمه شدن موج گناوه شد

گناوه-ایرنا- مسئول کمیته فوتبال ساحلی گناوه گفت: دیر رسیدن آمبولانس اوژانس 115 این شهرستان به دیدار موج و شهرداری تبریز از سری رقابت های دور برگشت لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور باعث شد تا این بازی با 20 دقیقه تاخیر برگزار و تیم میزبان نیز جریمه شود.

سیدکاظم موسوی روز جمعه به ایرنا اعلام کرد: برای برگزاری این دیدار که قرار بود ساعت 20 پنجشنبه شب برگزار شود هماهنگی های لازم با اورژانس انجام شده بود اما بدلیل حضور نیافتن در زمان مقرر و تاخیر 20 دقیقه ای علاوه براینکه ناظر اجازه شروع بازی را نداد تیم موج نیز هشت میلیون ریال جریمه خواهد شد.
وی افزود: حضور آمبولانس قبل از دیدارهای لیگ برتر برای همه تیم های شرکت کننده الزامی است و تا زمانی که حاضر نشود اجازه بازی صادر نخواهد شد.
سرمربی موج گناوه گفت: این تیم در دیدار خانگی قبلی خود نیز بابت نرسیدن بموقع آمبولانس 10 میلیون ریال از سوی ناظر بازی جریمه شد.
حیدر نیکونژاد افزود: باتوجه به اینکه اورژانس اعلام کرده دو دستگاه آمبولانس بیشتر ندارد و باید در حال آماده باش باشند اما با تاکید فدراسیون باید طوری برنامه ریزی کنند که در دیدارهای این تیم بموقع حاضر شوند.
وی گفت: این تیم هم اینک بدهی زیادی بدلیل مشکلات مالی ازجمله به فدراسیون دارد که قادر به پرداخت آن نیست و از اداره ورزش وجوانان و دیگر مسئولان شهرستان انتظار داریم تدبیری بیاندیشند تا چنین مسایلی رخ ندهد.
کادر درمانی نیروهای اورژانس 115 گناوه دلیل تاخیر در رسیدن به دیدار تیم های موج و شهرداری تبریز را انجام ماموریت در امدادرسانی به وقوع حادثه تصادف قبل از شروع بازی اعلام کردند.
موج گناوه به عنوان نماینده استان بوشهر در رقابتهای فصل جاری لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور حضور دارد.
6164/6043
کد N1332590

وبگردی