آفتاب

منصوریان: حسرت امکانات موجود در ارمنستان را خوردم

منصوریان: حسرت امکانات موجود در ارمنستان را خوردم

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با ابراز رضایت از شرایط تیمش در اردوی ارمنستان، گفت: حسرت امکانات موجود در این کشور را خوردم.

به گزارش ایرنا، «علیرضا منصوریان» که روند آماده سازی تیمش را در ارمنستان دنبال می کند، اظهار داشت: مهمترین مساله برای هر مربی تغذیه، محل اسکان و زمین تمرین مناسب در اردوهاست که تمامی این فاکتورها در ارمنستان وجود دارد.
وی افزود: پیش از سفر به ارمنستان دو عضو کادر فنی استقلال برای بازدید به این محل آمده بودند و باید اعتراف کنم که زمینی چمنی که اکنون روی آن تمرین می کنیم به مانند فرش است.
منصوریان ادامه داد: این کمپ برای رده‌های سنی تیم‌های ملی ارمنستان استفاده می‌شد که اکنون شرایط آن را تغییر داده‌اند و تیم‌های دیگر هم می‌توانند از امکاناتش استفاده کنند.
سرمربی استقلال، بیان داشت: از این موضوع حسرت می‌خورم که چرا تیم ملی فوتبال ایران، استقلال و پرسپولیس چنین امکاناتی ندارند. سومین کشور از نظر منابع هستیم، اما حسرت می‌خوریم که چرا باید به ارمنستان برویم.
منصوریان ادامه داد: همچنین تیم ملی فوتبال بزرگسالان ارمنستان زمین مختص به خودش را دارد و در اینجا احترام خاصی برای تیم ملی قائل هستند.
وی افزود: برنامه زیری ما 42 روز تمرین قبل از آغاز لیگ بود که تنها به یک روز آن خدشه وارد شد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه همه از تیم در داخل زمین نتیجه می خواهند، تصریح کرد: باید از ماساژور، تدارکات و همه عوامل تیم مورد حمایت باشند تا در روند بازی و نتیجه گیری استقلال تغییر ایجاد کنیم.
وی گفت: باید به مانند تیم‌های مدرن بازی کنیم و تیمی که 25 میلیون هوادار دارد، باید حریفانش را تحت فشار بگذارد. ممکن است باخت و مساوی هم داشته باشیم ولی باید آنقدر تغییر روش انجام دهیم تا هوادار راضی باشد.
ورزشی**3783**1379
کد N1330026

وبگردی