آفتاب
در پیامی؛

خلیفه ارامنه تهران عید سعید فطر را به ملت ایران تبریک گفت

خلیفه ارامنه تهران عید سعید فطر را به ملت ایران تبریک گفت

اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان، خلیفه ارامنه تهران، عید فطر را به ملت شریف ایران تبریک گفته و برای آنان برکات الهی، توفیق روزافزون و طول عمر خواستار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان، خلیفه ارامنه تهران، از سوی خود، شورای خلیفه گری ارامنه تهران و قاطبه ارامنه، پیامهای تبریکی را به مناسبت عید سعید فطر به محضر مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله خامنه ای، رئیس جمهور، حسن روحانی، ریاست محترم تشخیص مصلحت نظام، آیت اله هاشمی رفسنجانی، ریاست محترم مجلس شورای اسلامی، علی لاریجانی و ریاست قوه قضاییه، حضرت آیت اله آملی لاریجانی و دیگر دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ارسال کرد.

اسقف اعظم، از خداوند خواستار شد تا مقام معظم رهبری با درایت و کفایت و حکمت الهی ایران عزیز را به سوی بهروزی و رشد و شکوفایی هرچه تمامتر رهنمون بوده و ایران از شر اعمال تروریستی بدور باشد.

به همین مناسبت اسقف اعظم سیبوه سرکیسیان، خلیفه ارامنه تهران، این عید خجسته را به ملت شریف ایران تبریک گفته و برای آنان برکات الهی، توفیق روزافزون و طول عمر و برای ایران عزیز ما رشد و شکوفائی هرچه تمامتر و صلح و آرامش را خواستار شد.

کد N1328326

وبگردی