آفتاب

احمد عربانی انیمیشن «ملودی» را می‌سازد

احمد عربانی انیمیشن «ملودی» را می‌سازد

فیلم انیمیشن «ملودی» به کارگردانی احمد عربانی با حمایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد عربانی کارگردان انیمیشن «ملودی» درباره ساخت این انیمیشن اظهار کرد: «ملودی» با تکنیک دوبعدی paper ساخته می‌شود و در حال حاضر طراحی شخصیت‌ها به پایان رسیده، لِی‌آوت نهایی انجام شده و در مرحله انیمیت هستیم.

این هنرمند پیشکسوت درباره‌ قصه‌ انیمیشن توضیح داد: «ملودی» ماجرای دو کودک خردسال را روایت می‌کند که در همسایگی یکدیگر زندگی می‌کنند. یکی از این دو ملودی نام دارد و دیگری پسر بچه‌ای است که روزی هنگام بازی دچار سانحه شده و ویلچیرنشین می‌شود...

عربانی پیرامون اولین همکاری خود با مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در ساخت این انیمیشن نیز گفت: از گذشته طرح‌های متفاوتی در ذهن داشتم، بعد از تضعیف کانون با تلویزیون همکاری‌هایی انجام دادم اما متوجه شدم سازمان صرفاً بر آثار انیمیشن تلویزیونی تاکید دارد به همین دلیل ایده‌های مورد نظرم را به مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی آوردم و با ابراز علاقه‌ طباطبایی‌نژاد مدیر این مجموعه، ساخت انیمیشن «ملودی» آغاز شد و امیدوارم که نتیجه کار مورد توجه قرار گیرد.

عوامل ساخت فیلم انیمیشن «ملودی» عبارتند از نویسنده و کارگردان: احمد عربانی، طراحی شخصیت: نیما مجلسی، طراحی استوری‌برد: شهرام شیرزادی، طراحی کانسپت: حسین صافی، انیمیت: بهبود نکویی، لِی‌اوت و بک گراند: شیرین اشتری، تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

کد N1327369

وبگردی