آفتاب

نامزدهای بخش تیتر و خبر جشنواره مطبوعات کودک مشخص شدند

نامزدهای بخش تیتر و خبر جشنواره مطبوعات کودک مشخص شدند

تهران - ایرنا - اسامی نامزدهای دریافت جایزه بخش ' تیتر و خبر' دوازدهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان با موضوع ویژه محیط زیست در مطبوعات ، اعلام شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا ، هیأت داوران دوازدهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان در بخش تیتر از بین یک هزار و 543 اثر رسیده به دبیرخانه ، پنج تیتر را به عنوان نامزد دریافت جایزه انتخاب کرد.
نوشین بابازاده برای تیتر 'من ژست می‌گیرم تو عکس بگیر' و بهاره جلالوند برای تیتر 'دختری که با یک پا به سمت موفقیت می‌دود' هر دو از نشریه همشهری بچه‌ها ، نیلوفر نیک‌ بنیاد برای تیتر 'من یک پدربزرگ دوازده ساله‌ام!' از نشریه کوله ‌پشتی، میثم اکبرزاده برای تیتر 'آقای کلاه‌قرمزی ، پسرخاله باش!' ‌از نشریه پیشگامان و عباس تربن برای تیتر 'حکایت همچنان چاقی' از نشریه دوچرخه نامزدهای مزبور هستند.
بنابر گزارش شنبه روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، ، هیأت داوران بخش خبر نیز از میان یک هزار و 465 اثر ، پنج اثر جواد مهجور برای خبر 'معلم فداکار' از نشریه پوپک، نسترن فتحی برای خبر 'انیشتن و فراتر از آن' از نشریه کوله‌پشتی، فریبا خانی برای خبر 'دیوار 47، دیواری برای فرشته‌ها' و آیدا ابوترابی برای خبر 'این نوجوان، برنده‌ی نوبل' هر دو از نشریه دوچرخه و زهرا زارعی سمنگان برای خبر 'پادشاهی که با اسکایپ مملکت‌داری می‌کند' از نشریه‌ انتظار نوجوان را نامزد کردند.
آثار ارسال شده به دبیرخانه این جشنواره در 10 بخش تیتر و خبر ، سرمقاله ، مقاله و یادداشت ، گفت‌وگو ، گزارش ، داستان ، شعر ، عکس ، گرافیک مطبوعاتی ، آثار مخاطبان و انتخاب نشریه برتر از نگاه مخاطبان ، مورد بررسی هیأت داوران قرار گرفت.
برگزیدگان دوازدهمین جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان در مراسمی روز 28 تیر در تهران جوایز خود را دریافت می‌کنند.
در این مرحله از جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان ، مطالب منتشر شده در مطبوعات در کنار 15 بخش دیگر جشنواره به صورت جداگانه مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت.
جشنواره دوازدهم در زمستان سال 94 در تهران و براساس فراخوان برگزار شد.
فراهنگ 1417**1823
کد N1324390

وبگردی