آفتاب

فعال رسانه ای بوشهر: احیای اخلاق رقابت میان گروههای سیاسی ضروری است

فعال رسانه ای بوشهر: احیای اخلاق رقابت میان گروههای سیاسی ضروری است

بوشهر- ایرنا- مدیرمسئول پایگاه خبری و هفته نامه خلیج فارس بوشهر گفت: احیای اخلاق رقابت و پهلوانی در بین گروههای سیاسی از ضرورتهایی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

علی احمدی روز شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: توجه به اخلاق رقابت، آئین پهلوانی، مردانگی و مروت از موارد مهم موجود در متون ایرانی است و همواره در آغاز انقلاب نیز مورد توجه قرار داشت ولی به تدریج رنگ زیبای خود را از دست داد.
وی تصریح کرد: گروههای سیاسی هرچند دفاع از نظر و اعتقادهایشان را حق خود می دانند و برای اثبات نظرشان تلاش می کنند ولی این تلاش نباید منجر به تخریب همدیگر شود.
احمدی با بیان اینکه درمقابل همه بی اخلاقی های موجود در جامعه مسئول هستیم گفت:این بی اخلاقی ها نافی تمام اهدافی است که انقلاب حول آن شکل گرفته است.
به گفته وی، قبل از اینکه برای رقابت برنامه ریزی کنیم باید فرهنگ سیاسی و رقابت سالم را در جامعه گسترش دهیم همچنین سران نظام که در راس هرم قدرت قرار دارند باید بیش از دیگران به رعایت اخلاق سیاسی پایبند باشند.
مدیرمسئول پایگاه خبری و هفته نامه خلیج فارس بوشهر گفت: دلسوزان نظام قبل از همه دلسوزیها باید نسبت به آرمانهای انقلاب دغدغه داشته باشند .
احمدی گفت: مسئولان ارشد نظام برای ترویج روحیه همدلی، دلسوزی و وفاق در بین همه افراد و گروهها، در گام نخست نسبت به شکل گیری این روحیه در خود اقدام و در گام بعدی آن را در بین جامعه رشد دهند.
مدیرمسئول پایگاه خبری و هفته نامه خلیج فارس بوشهر در خصوص پیشنهاد نشست ماهانه همدلی جناحهای سیاسی توسط رییس جمهور افزود: راهکار ارائه شده قابل پذیرش است، ولی پیشنهاد نشست های سران قوا و همکاری و تعامل بیشتر میان آنها با هدف صیانت از حقوق مردم اولویت دارتر است.
وی تصریح کرد: بعد از انقلاب تاکنون نشست سران قوا همواره وجود داشته و هست اما منجر به تفاهم کامل بین آنها نبوده و انتقادهایی نسبت به عملکرد همدیگر در فضای عمومی داشته اند.
احمدی با بیان اینکه برخی از تداخلها ناشی از ابهام قوانین موجود است اظهار کرد: با انجام کار کارشناسی با حفظ استقلال قوای سه گانه باید زمینه تعامل آنها در جامعه ایجاد شود.
6047/ 6045
کد N1324242

وبگردی