آفتاب

ربودن یک زن و تجاوز به وی از سوی مجرم سابقه دار

ربودن یک زن و تجاوز به وی از سوی مجرم سابقه دار

حدود دو هفته قبل زن جوانی پریشان و مضطرب به کلانتری 171 درجنوب تهران رفت و ازماجرای شومی پرده برداشت.

ایران نوشت: حدود دو هفته قبل زن جوانی پریشان و مضطرب به کلانتری 171 درجنوب تهران رفت و ازماجرای شومی پرده برداشت.
وی باچشمانی اشکبار گفت: «ساعت چهار بعداز ظهر از پاسگاه نعمت آباد به مقصد باقرشهر، سوار یک دستگاه خودرو پرشیای سفید رنگ شدم که راننده آن مردی میانسال بود که لباس فرم رانندگان فرودگاه را بر تن داشت. اما بین راه ناگهان در‌های خودرو را -همانند خفاش شب- قفل کرد و از مسیر اصلی خارج شد. راننده بی‌توجه به التماس‌هایم، به بیابان‌های اطراف رفت و بعدهم با تهدید مرا به طور وحشیانه مورد آزار و اذیت قرار داد. دقایقی بعدهم دربیابان رهایم کرد ومتواری شد.»
با اعلام این شکایت، پرونده به دستور قاضی شعبه پنجم دادگاه کیفری یک تهران، برای رسیدگی در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.
در ادامه تحقیقات کارآگاهان با توجه به اینکه زن جوان توانسته بود چند رقم از شماره پلاک خودروی پرشیا را به خاطر بسپارد، مأموران با استفاده از همین سرنخ، مالک خودرو- حمیدرضا 40 ساله- را با ردیابی‌های ویژه پلیسی شناسایی کردند.
بررسی سوابق نشان داد وی از مجرمین سابقه دار  است که در سال‌های 1393 و 1394 نیز دو بار توسط کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر و روانه زندان شده است.
با شناسایی دقیق تصویر «حمیدرضا» توسط شاکی پرونده، کارآگاهان پایگاه نهم پلیس آگاهی محل سکونت وی را درجنوب تهران شناسایی کرده و این شیطان صفت را درعملیاتی غافلگیرانه به دام انداختند.وی که منکر هر جرمی‌بود پس از رو به رو شدن با شاکی، مجبور به اعتراف شد.
تحقیقات تخصصی ازاین تبهکارشیطان صفت برای افشای جرایم احتمالی مشابه ادامه دارد.
کد N1323674

وبگردی