آفتاب
روز قدس، روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین

جامعه ورزشی روستایی و عشایری کشور جنایات خصمانه رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند

جامعه ورزشی روستایی و عشایری کشور جنایات خصمانه رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند

تهران-ایرنا- جامعه ورزشی روستایی و عشایری کشور روزجمعه با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران جنایات ضد بشری رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند.

غلامرضا رضایی رئیس فدراسیون ورزشی روستایی و عشایری روز جمعه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز جهانی قدس توفیق الهی و حرکتی بابرکت بود که با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی رقم خورد.
وی افزود: راهپیمایی روز قدس حرکتی عظیم و ستودنی بود که در جهان اسلام رخ داد تا مردم بتوانند حق و حقوق مظلومان را از ستمگران بگیرند.
رضایی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس به واقع موجب احیای حیات اسلام است که این فدراسیون ورزشی به نمایندگی از جامعه بزرگ کشور دل در گروه وحدت داده و یکصدا انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس نسبت به فلسطین بیان می کند.

*روز قدس، روز وحدت فراگیر جهانی در قبال مظلومان است
محمد رضایی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران به خبرنگار ایرنا گفت: روز قدس، روزی مهم و سرنوشت ساز برای ملت ما است زیرا همه مسلمانان جهان با صدایی واحد از ملت مظلوم فلسطین پشتیبانی و حمایت می کنند.
وی تصریح کرد: ملت فلسطین هیچ وقت تنها نیست و با روحیه ایثار و ایستادگی خود در چند دهه اخیر توانسته رژیم اشغالگر قدس را به زانو درآورد.
رضایی افزود: راهپیمایی امسال روزه داران تهرانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بسیار خوب برگزار شد و مردم کشورمان توانستند همچون سال های گذشته انزجار خود را از ایادی استکباری غرب و به ویژه صهیونیسم اعلام کنند.
همچنین ورزشکاران رشته های رزمی هیات های تهرانی از ساعت 10صبح در میدان فلسطین حضور یافته و با لباس های متحدشکل به اجرای حرکات ورزشی پرداختند.
تهرام/7247/7245/1831
کد N1322890

وبگردی