آفتاب

استقرار شش دستگاه آمبولانس با 30 تکنیسین اورژانس در روز قدس درتهران

استقرار شش دستگاه آمبولانس با 30 تکنیسین اورژانس در روز قدس درتهران

تهران- ایرنا- مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران از ارائه خدمات ویژه درمانی توسط تکنیسین های اورژانس در مراسم راهپیمایی روز قدس خبر داد و گفت: شش دستگاه آمبولانس به همراه 30 تکنیسین اورژانس در این روز در مسیرهای مختلف مستقر می شوند.

حسن عباسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تکنیسین های اورژانس تهران همچون سال های گذشته با استقرار در مسیرهای مختلف راهپیمایی خدمات امدادی و درمانی به شرکت کنندگان ارائه می کند.
وی خاطرنشان کرد: در مراسم راهپیمایی روز جمعه نیز 30 تکنیسین اورژانس اعم از پزشک، پرستار و تکنیسین فوریت های پزشکی به همراه شش آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و دو خودروی فرماندهی خدمات درمانی به نیازمندان شرکت کننده در راهپیمایی ارائه می کنند.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: استقرار تکنیسین های اورژانس از ساعت 9:30 دقیقه در اطراف دانشگاه تهران و مسیرهای پر ازدحام راهپیمایی خواهد بود.
وی از شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی خواست تا مانند سالهای گذشته با ماموران اورژانس همکاری لازم داشته باشند و در مشاهده هر گونه حادثه ای مراتب را به سامانه 115 و یا تکنیسین های اورژانس مستقر در محل اطلاع دهند.
مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس روز جمعه از ساعت 10:30 دقیقه در مسیرهای 9 گانه به سمت دانشگاه تهران برگزار می شود.
تهرا
کد N1319952

وبگردی