آفتاب

مرکز حفظ مجازی قرآن کریم در استان قزوین افتتاح شد

مرکز حفظ مجازی قرآن کریم در استان قزوین افتتاح شد

قزوین- در مراسمی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور پنجمین مرکز حفظ مجازی قرآن کریم کشور در قزوین راه اندازی شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سه شنبه شب در مراسمی با حضور حجت الاسلام احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف کشور، حجت الاسلام مصطفی نوروزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکز حفظ مجازی قرآن کریم در محل دارالقرآن نورالثقلین قزوین راه اندازی شد.

با راه اندازی این مرکز با داشتن سه سایت رایانه ای از این پس علاقمندان به قرآن کریم می توانند با ورود به سایت و تماس تلفنی از خدمات مجازی قرآن استفاده کرده و بدون حضور در مراکز آموزش قرآن با روخوانی و روان خوانی کتاب آسمانی آشنا شوند.

برای راه اندازی این سایت ۱۰۰ میلیون ریال توسط اداره اوقاف قزوین راه اندازی شده و ازاین پس سه مربی قرآنی پاسخگوی خدمات علاقمندان خواهند بود.

در مرکز دارالقرآن نوراثقلین قزوین در هر دوره بیش از ۶۰۰ قرآن آموز دختر در سنین ۳ تا ۷۰ سال با حضور در این مرکز با تلاوت، رو خوانی، روان خوانی، تفسیر، ترتیل و حفظ قرآن و نیز تفسیر نهج البلاغه آشنا می شوند.

این مرکز از سال ۸۹ فعالیت خود را در قزوین آغاز کرده و تاکنون سه هزار نفر در بیش از ۳۰ رشته قرآنی آموزش دیده و مدرک معتبر دریافت کرده اند.

تاکنون مرکز حفظ مجازی قرآن در پنج استان کشور راه اندازی شده وامسال در ۱۵ استان دیگر نیز این مرکز فعالیت خود را آغاز می کند.

کد N1319381

وبگردی