آفتاب
نماینده ولی فقیه در کردستان:

هدف اصلی مزدوران ضد انقلاب ایجاد ناامنی در کشور است

هدف اصلی مزدوران ضد انقلاب ایجاد ناامنی در کشور است

سنندج – نماینده ولی فقیه در استان کردستان، هدف اصلی مزدوران ضد انقلاب را ایجاد ناامنی در کشور عنوان کرد و گفت: دشمن از اینکه امروز ایران اسلامی در امنیت به سر می برد کاملا خشمگین است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی ظهر امروز سه شنبه در آیین تشییع سه شهید گلگون کفن شهرستان قروه افزود: مسلمانان با شهادت امنیت، ناموس، کشور و اسلام را با جانشان حفظ می کنند.

وی اظهار کرد: درود بر این ملت شهید پرور، خانواده شهدا و درود بر شهدایی که همواره این خون گرم شهادت در رگ های ملت ایران به جوش می آورند.

به گفته وی یکی از عنایت هایی که خداوند متعال به این ملت داشته و دارد برکت شهادت است که از منظر امام علی(ع) اولیای خاص خدا ترس و غمی برای شهادت ندارند.

آیت الله حسینی شاهرودی به ویژگی خاص شهادت این سه شهید گرانقدر اشاره کرد و اظهار کرد: شهادت این سه شهید گرانقدر در شب شهادت امام علی(ع) در شب قدر اتفاق افتاده که خداوند این شب را برتر از هزار ماه می داند و هر عملی در این شب بیش از هزار ماه ارزش دارد.

وی با بیان اینکه شهادت برتر از هر چیزی است که خداوند در دنیا به انسان می دهد افزود: حضرت علی (ع) با همه تلاش ها، جهادها و حمایت ها از پیامبر اکرم (ص)، انفاق ها و خدمات وقتی شهادت نصیبش شد فرمود "فزت و رب الکعبه" به خدای کعبه به آن پیروزی و رستگاری که باید می رسیدم نائل شدم.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار کرد: خوشا به حال شهدا که می توانند شفیع باشند و در جوار خداوند متعال از نعمت های الهی بهره مند شوند و از جایگاه ویژه ایی برخوردار هستند.

وی افزود: شهداء برای خانوده شهداء و مردم شهید پرور، افتخار است که در این روز از ماه رمضان با حضور خود اعلام می کنند که نسبت به شهداء سرد نیستند.

وی با اشاره به اینکه هیچ چیزی به ما نمی رسد مگر خداوند مقدر کرده است، اظهار کرد: خوشا به حال شهداء که در معرکه و جنگ با دشمنان و کثیف ترین و پست ترین انسان ها شهید شدند.

آیت الله حسینی شاهرودی تاکید کرد: انسان های پست، دین، غیرت و ملیت نمی شناسند در اختیار تمام عیار استکبار جهانی، صهیونیست جهانی و مزدوران عربستان قرار گرفته اند و علیه اسلام و کشور دست به اسلحه می برند و الان به درک حاصل شده اند.

به گفته وی استکبار جهانی و مزدوران از اینکه نتوانستند ایران اسلامی را ناامن کنند به شدت عصبانی و خشمگین هستند و اخیرا با توطئه ها و نقشه ها از همه گروه ها و مزدوران استفاده کرده اند و آن ها را سرزنش کردند که چرا نتوانستند در ایران ناامنی ایجاد کنند.

آیت الله حسینی شاهرودی با اشاره به اینکه با ظهور امام زمان(عج) اسلام بر جهان پیروز خواهد شد و دشمنان به نابودی می رسند، خاطرنشان کرد: همه نیروها از جمله نیروهای مسلح، نظامی، انتظامی و بسیجیان در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و به زودی شر دشمنان از سر بشریت کم خواهد شد.

گفتنی طی چند روز اخیر و در جریان انهدام یک تیم ۱۱ نفره از ضد انقلاب در شهرستان سروآباد در استان کردستان، سه نفر از پاسداران سپاه بیت المقدس کردستان نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که ظهر امروز مراسم تشییع آنها در شهرستان قروه برگزار شد.

کد N1319048

وبگردی