آفتاب

آموزش و پرورش در فعالیت های قرآنی برتر شد

آموزش و پرورش در فعالیت های قرآنی برتر شد

تهران - ایرنا - شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور، وزارت آموزش و پرورش را به عنوان دستگاه برتر در فعالیت های قرآنی کشور معرفی کرد.

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا، شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور به عنوان سکاندار و محور فعالیت های قرآنی، طی دو سال گذشته پایشی در سطح همه نهادها، سازمانها، دوایر و ارگانهای سراسر کشور انجام داد که وزارت آموزش و پرورش به عنوان دستگاه برتر فعالیت های قرآنی کشور انتخاب شد.
بنابراین گزارش؛ انتخاب وزارت آموزش و پرورش به دلیل راه اندازی 32 هزار هیات مذهبی دانش آموزی در مدارس، راه اندازی 650 دارالقرآن در کشور، پیگیری و اجرای مسابقات قرآن و عترت و نماز و نیز تجمیع مسابقات شکوفه های سازمان اوقاف و امور خیریه با مسابقات آموزش و پرورش است.
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در همایش دستگاه ها و نهادهای قرآنی کشور در تالار اندیشه تهران، از وزیر آموزش و پرورش، معاون پرورشی و فرهنگی و مدیرکل قرآن، عترت و نماز این وزارتخانه تقدیر به عمل آمد.
همچنین اداره کل قرآن و عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم امسال در مصلی تهران، حضوری فعال در بخش های مختلف دانش آموزی و کودک و نوجوان داشته است.
فراهنگ**1417**1027
کد N1318907

وبگردی