آفتاب

برنامه های هفته سوم لیگ جهانی والیبال در تهران

برنامه های هفته سوم لیگ جهانی والیبال در تهران

برنامه ها و زمان ورود تیم های ملی والیبال آرژانتین، ایتالیا و صربستان به تهران برای رقابت در هفته سوم لیگ جهانی مشخص شد.


به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون والیبال، هفته سوم و پایانی دور مقدماتی سطح یک لیگ جهانی والیبال از روز جمعه 11 تیرماه آغاز می شود و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.
در هفته سوم لیگ جهانی 18 دیدار در سطح یک برگزار می شود که ایران، فرانسه و آمریکا میزبان سه گروه هفته سوم هستند.
تیم ملی والیبال ایران در این هفته در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران میزبان صربستان، آرژانتین و ایتالیا خواهد بود که زمان ورود این تیم ها به این شرح است:
تیم ملی والیبال آرژانتین ساعت یک و 30 دقیقه بامداد روز سه شنبه هشتم تیرماه وارد فرودگاه امام خمینی (ره) می شود.
تیم ملی والیبال صربستان ساعت 5 و 50 دقیقه بامداد روز سه شنبه هشتم تیرماه وارد تهران می شود.
تیم ملی والیبال ایتالیا نیز ساعت 50 دقیقه بامداد روز چهارشنبه نهم تیرماه به عنوان آخرین تیم این رقابت ها وارد فرودگاه امام خمینی (ره) خواهد شد.
تیم های آرژانتین، ایتالیا و صربستان پس از برگزاری سه دیدار در سالن 12 هزار نفری آزادی، روز دوشنبه 14 تیرماه تهران را ترک می کنند.
تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین دیدار خود ‌روز جمعه 11 تیرماه میزبان صربستان است.
تیم ملی والیبال کشورمان اکنون با دو پیروزی برابر آرژانتین و بلغارستان، چهار شکست مقابل برزیل(دو دیدار)، صربستان و آمریکا، با پنج امتیاز در جایگاه دهم جدول 12 تیمی این رقابت ها قرار دارد.
همچنین تیم ملی والیبال صربستان بدون شکست و با شش پیروزی متوالی و 18 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم های برزیل و آمریکا با پنج پیروزی و 15 و 14 امتیاز به ترتیب در رتبه های دوم و سوم هستند.
کد N1317516

وبگردی