آفتاب
وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان؛

طلای حرکت یکضرب 62 کیلوگرم به چین رسید/ نماینده ایران یازدهم شد

طلای حرکت یکضرب 62 کیلوگرم به چین رسید/ نماینده ایران یازدهم شد

تهران - ایرنا - حرکت یکضرب رقابت دسته 62 کیلوگرم رقابت های وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان پایان پذیرفت و «ونگ ژیانگ مو» وزنه بردار چینی با مهار وزنه 137 به مدال طلای این حرکت دست یافت.

به گزارش ایرنا از فدراسیون وزنه برداری؛ دومین روز از مسابقات قهرمانی جوانان جهان امروز (یکشنبه) با رقابت دسته 62 کیلوگرم پیگیری شد که در پایان حرکت یکضرب 'یونگ ژیانگ مو' از چین با مهار وزنه 137 کیلوگرمی به مدال طلای این حرکت رسید و سید علیرضا طاهریان با مهار وزنه 111 کیلوگرم در مکان یازدهم قرار گرفت.
سید علیرضا طاهریان ملی پوش دسته 62 کیلوگرم تیم جوانان ایران در حرکت یک‌ضرب فقط وزنه 111 کیلوگرمی را بالای سر برد و در مهار وزنه های 118 کیلویی و 119 کیلوگرمی ناموفق بود.
حواشی رقابت دسته 62 کیلوگرم:
سید علیرضا طاهریان با حمایت و تشویق های سایر کاروان تیم جوانان و سایر ملی پوشان در ابتدا معرفی شد و نخستین وزنه برداری بود که در این وزن به روی تخته آمد.
'بردلیدزه' وزنه بردار گرجستانی هنگام اعلام اسامی وزنه برداران دسته 62 کیلوگرم مورد تشویق هموطنانش قرار گرفت. وی در حرکت یکضرب با مهار وزنه 116 کیلوگرم به مقام ششمی رسید.
دوربین پخش این رقابت ها مرتب چهره تاماش آیان رییس فدراسیون جهانی را به روی ال ای دی مسابقات به تصویر می کشید.
هنگامی که 'علی وهب' نماینده تیم ملی وزنه برداری عراق در این وزن به روی تخته می رفت تماشاگران عراقی که در سالن ژیمیناستیک رینو حضور داشتند با اشتیاق و شوق او را تشویق کردند. این وزنه بردار عراقی با توسل وزنه می زد.
دو وزنه بردار چینی و کره شمالی برای کسب مدال طلای یکضرب رقابت نزدیکی داشتند که بالاخره 'یونگ ژیانگ مو' از چین با مهار وزنه 137 کیلوگرمی به مدال طلا رسید.
ورزشی(1)**1379
کد N1316609

وبگردی