آفتاب
تغییرات مدیریتی در شرکت ارتباطات زیرساخت؛

قائم مقام رگولاتوری معاون شرکت زیرساخت شد

قائم مقام رگولاتوری معاون شرکت زیرساخت شد

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در حکمی لطف الله سبوحی قائم مقام رگولاتوری را به سمت معاون طرح و توسعه و فناوری‌های نوین این شرکت منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد آذری جهرمی که ماه گذشته از سوی وزیر ارتباطات و فناوری به سمت معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت منصوب شد، طی دو روز گذشته ۸ مدیر این شرکت را برکنار و افراد جدیدی را جایگزین مدیران قبلی شرکت زیرساخت کرده است.

براساس حکم مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، لطف الله سبوحی قائم مقام سازمان تنطیم مقررات و ارتباطات رادیویی، به سمت معاون طرح و توسعه و فناوری‌های نوین زیرساخت منصوب و جایگزین محمدعلی آریانیان شد.

براساس احکام صادره از سوی مدیرعامل جدید زیرساخت، علیرضا اصغریان نیز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جدا شده و به سمت مدیرکل مهندسی عملیات شبکه دیتای زیرساخت منصوب شده است.

طبق این تغییرات مدیریتی که در راستای ساماندهی ساختار شرکت ارتباطات زیرساخت صورت گرفته، احمد نظر پور به سمت مدیرکل ارتباطات زیرساخت شهرستان های استان تهران و امور هماهنگی استانها، سهراب آغ بیات به سمت مدیرکل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه در معاونت بهره برداری و مدیریت شبکه، مجید میرزایی به سمت مدیرکل امور مشتریان و واگذاری مدارات، مجید شهبازی به سمت مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و تحول اداری و امیر محمدی ستا به سمت مدیرکل امور اداری و توسعه منابع انسانی این شرکت منصوب شدند.

همچنین سیروس موثقی، معاون نظارت راهبردی و برنامه‌ریزی شرکت ارتباطات زیرساخت شد.

کد N1316401

وبگردی