آفتاب
بشارتی:

منافقین به جنگ آنهایی رفتند که در انقلاب تاثیر فوق العاده داشتند

منافقین به جنگ آنهایی رفتند که در انقلاب تاثیر فوق العاده داشتند

عضو کمیسیون دفاع در نخستین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز ترور نافرجام حضرت آیت الله خامنه ای گفت: منافقین با شعار به جنگ آن هایی رفتند که تاثیر فوق العاده ای در انقلاب داشتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی محمد بشارتی، عضو کمیسیون دفاع در نخستین دوره مجلس شورای اسلامی در برنامه «رویداد» از رادیو گفت وگو با اشاره به ترور ناموفق منافقین در روز ششم تیرماه 1360 عنوان کرد: آنچه بر جای ماند، دست نیرومند مقام ولایت بود که امروز بر سر ماست.

وی ترور را نشان از استیصال دشمنان دانست و افزود: این ها چون منطق ندارند، دست به اسلحه می برند اگر کسی موضع و مسئله ای دارد، باید بیان کند ولی چون رویه این ها مردم پسند نیست، دست به سلاح می برند.

بشارتی ادامه داد: منافقین که ادعای زیادی داشتند، تصور می کردند همانطور که در زندان فعال هستند، در خارج از زندان نیز می توانند فعال باشند؛ ولی مردم تحت تاثیر شعار آن ها قرار نداشتند و بنابراین انقلاب، جایگاهی برای آن ها نداشت.

وزیر کشور دوران سازندگی از فرصت سازی منافقین به منظور موضع گری علیه مقامات بالای نظام سخن گفت و افزود: منافقین با شعار به جنگ آن هایی رفتند که تاثیر فوق العاده ای در انقلاب داشتند و در عین حال تاثیر شگفت مقام عظمای ولایت که در آن دوران رئیس کمیسیون دفاع بودند را در انقلاب می دانستند.

وی ادامه داد: طبیعی بود که منافقین بیش از هر کس روی این گونه افراد حساسیت داشته باشند و به همین دلیل در صدد حذف ایشان بر آمدند.

بشارتی ششم تیرماه را روز بزرگی دانست که مردم باید برای سلامتی مقام معظم رهبری صدقه دهند و افزود: آنچه بر جای ماند، دست نیرومند مقام ولایت بود که امروز بر سر ماست؛ ولی قدرت خداوند برتر و بالاتر از منافقین و دشمنان نظام است.

کد N1316345

وبگردی