آفتاب
امیدواری کاکوها برای اوج گرفتن؛

تولد دوباره برق شیراز پس از روزهای تلخ/ مربیان پایه حکم گرفتند

تولد دوباره برق شیراز پس از روزهای تلخ/ مربیان پایه حکم گرفتند

تیم قدیمی و ریشه دار برق شیراز که روزهای تلخ و سیاهی را پشت سرگذاشت حالا با مسئولان جدید تولدی دوباره یافت و مربیان تیم های پایه این باشگاه منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال اتفاقات تلخی که برای تیم قدیمی و بازیکن‌ساز برق شیراز رخ داد حالا از دیار حافظ و سعدی خبرهای خوبی می‌رسد و می‌توان امیدوار بود که این تیم با تولدی دوباره به روزهای خوبش برگردد و دوباره علاقمندانش این تیم را در سطح اول فوتبال ایران ببینند.

 پس از اخبار تاسف آور هفته گذشته که از ابطال موقت پروانه بهره برداری باشگاه برق شیراز و محرومیت سنگین و رسمی مدیرعاملش بدلیل تهدبد عوامل اجرایی فدراسیون با سلاح سرد و لخت شدن وسط زمین خبر می داد در ابتدای این هفته گزارش های امیدوارکننده ای منتشر شد که می تواند زمینه ساز  بازگشت نارنجی های محبوب شیراز باشد.

پس از این اتفاقات مسئولان شیرازی مجموعه ای از افراد زحمتکش و دلسوز واقعی برق را انتخاب کردند تا سکات مدیریت و هدایت این تیم را به آنها بسپارند. در همین راستا شنبه شب طی مراسم  با حضور مسئولان استانی فارس و ورزش شیراز، بردبار مدیرعامل باشگاه برق جدید، احکام سرمربیان تیم های مختلف که همگی بومی استان هستند را اهدا کرد.

برای هدایت درست و اصولی برق شیراز مسئولان این تیم نفراتی را انتخاب کرده اند که علاوه بر بومی بودن دارای سوابق خوب اخلاقی و فنی در سطح اول فوتبال ایران هستند. امیدرضا روانخواه ستاره محبوب فوتبال شیراز و باشگاه استقلال و تیم ملی، مدیر تیم های پایه برق جدید است و محمد مطوری، غلامرضا عباسفرد، علی محمد دهقان و محمدرضا امین صنایعی در رده های سنی امید تا نونهالان نیز قبول مسئولیت کردند.

کد N1316111

وبگردی