آفتاب

سربازانی که عکس آنان در فضای مجازی منتشر شده در اتوبوس تصادفی نی ریز نبودند

سربازانی که عکس آنان در فضای مجازی منتشر شده در اتوبوس تصادفی نی ریز نبودند

شیراز- ایرنا- تعدادی از سربازان حادثه دیده در اتوبوس 05کرمان به استان فارس؛ تصویر منتشر شده تعدادی از سربازان در فضای مجازی را مربوط به سربازان منتقل شده به اهواز دانستند و گفتند: هیچکدام از افراد حاضر در این تصویر کشته نشده اند.

بدنبال تصادف اتوبوس حامل سربازان 05 کرمان در جاده نی ریز فارس ، عکسی از سربازان این پادگان در فضای مجازی منتشر شده است که احساسات عمومی را برانگیخته است.
سربازان مصدوم این اتوبوس روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در بیمارستان شهید رجایی شیراز افزودند: در داخل این عکس تنها یک سرباز بنام بصیری که در سمت چپ این عکس کلاه مشکی به سر دارد جزء گروهان شیراز بوده که خوشبختانه ایشان هم زنده است .
یک دستگاه اتوبوس دوم تیرماه 95 به دلیل عدم وجود حفاظ ایمنی در سمت راست جاده و عدم کنترل و مهارت راننده در مهار وسیله نقلیه و احتمالا نقص فنی خودرو، در دره 20 متری در گردنه 'لای رز' حوالی شهرستان نی ریز سقوط کرد و 20 سرنشین آن کشته و 30 نفر مجروح شدند.
13 نفر از کشته شدگان این حادثه سرباز و مابقی غیر سرباز بوده اند.
همچنین در حادثه دیگری که دوم تیرماه جاری در نزدیکی 'مهارلو' در شهرستان سروستان رخ داد یک دستگاه اتوبوس دیگر که حامل سرباز بود در این مسیر واژگون شد، در این حادثه رانندگی 47 سرباز زخمی و توسط تکنسین های اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
واژگونی دو اتوبوس یاد شده در جاده های فارس که حامل سربازان آموزش دیده مرکز صفر پنج کرمان بودند در مجموع 96 کشته و زخمی برجای گذاشت.
6122/ 5054/ 6075
کد N1315850

وبگردی