آفتاب

دشان: جمهوری ایرلند فوتبال سطح بالا را می شناسد

دشان: جمهوری ایرلند فوتبال سطح بالا را می شناسد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه در آستانه دیدار امشب مقابل جمهوری ایرلند در مرحله یک هشتم نهایی جام ملتهای اروپا (یورو2016) تجربه و توانمندی بازیکنان حریف را تحسین کرد.

به گزارش ایرنا از تارنمای خبری گاردین، سرمربی فرانسه که شناخت خوبی از بازیکنان تیم حریف دارد،‌گفت: بیشتر بازیکنان جمهوری ایرلند در لیگ برتر انگلیس بازی می کنند و به بازی مقابل تیم های برتر انگلیس عادت دارند.
دیدیه دشان بعد از شروع ضعیف در جام ملتهای اروپا و در آستانه دیدار امشب (یکشنبه) برابر جمهوری ایرلند زیر ذره بین قرار دارد.
دشان تغییرات زیادی در ترکیب تیم خود در جریان یورو 2016 و قبل از آن ایجاد کرده است و به همین دلیل بسیاری گمان می کنند او قادر نیست تیم برگزیده خود را انتخاب کند. این به خودی خود مشکلی نیست. سیستم چرخشی و استفاده هوشمندانه تر از بازیکنان تعویضی به این معنی است که به زودی مفهوم بهترین تیم منسوخ خواهد شد.
ولی عملکرد فرانسه در مرحله گروهی و کنار گذاشتن پل پوگبا و آنتوان گریزمن در دومین مسابقه برابر آلبانی به این معنا است که دشان به طور بی سابقه ای زیر ذره بین قرار دارد.
آخرین باری که فرانسه بلندپروازی قهرمانی رقابتهای یورو را در سرداشت، سال 2004 بود، که خبری از رسانه های اجتماعی نبود. اما اکنون اخبار تیم ها به طور بی سابقه ای مورد موشکافی قرار می گیرد و مربیان مورد انتقاد قرار می گیرند.
تیم منتخب دشان در دیدار امشب برابر جمهوری ایرلند، برنامه فرانسه را برای باقیمانده این تورنمنت روشن خواهد کرد. اولیویه ژیرو، دیمیتری پایت و انگولو کانته که همگی در دیدار برابر سوئیس استراحت می کردند، قطعا در این دیدار به میدان می روند.
استفان دستیار تیم فرانسه گفـت: در ابتدا فرانسه فکر می کرد با ایرلند شمالی روبرو می شود نه جمهوری ایرلند. به همین علت خود را برای مقابل این تیم آماده کرده بودیم. ولی پس از آن برنامه خود را تغییر دادیم و تمرکزمان را به جمهوری ایرلند معطوف کردیم.
وی گفت: ایرلند در دفاع یک تیم کاملا سازمان یافته است و بازی با آنها آسان نیست.
فرانسه در سه مسابقه مرحله گروهی، فقط چهار گل به ثمر رسانده است.
استفان گفت: ما باید راه حلی را پیدا کنیم. فکر می کنم که یکی از آنها سریع بازی کردن است. فکر می کنم می توانیم بهتر عمل کنیم.
سرمربی فرانسه همچنین از لورن کوشیلنی برای خط دفاعی فرانسه در مرحله حذفی یورو 2016 حمایت کرد.
وی گفت که مدافع 30 ساله آرسنال یکی از بهترین بازیکنان اروپا است.
دشان گفت:‌ لورن مدافع خیلی خوبی است. هر چند در مرحله ای اشتباهاتی داشته است، ولی او مدافع خیلی خوبی است.
فرانسه امشب در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 امشب (یکشنبه) به مصاف جمهوری ایرلند می رود.
ورزشی**1210**1584
کد N1315841

وبگردی