آفتاب

سرپرست تیم ملی والیبال ایران:بازیکنان ما از روحیه و قدرت بدنی خوبی برخوردارند

سرپرست تیم ملی والیبال ایران:بازیکنان ما از روحیه و قدرت بدنی خوبی برخوردارند

بلگراد - ایرنا - سرپرست تیم ملی والیبال ایران با اشاره به اینکه لیگ جهانی همیشه داستان مربوط به خودش را دارد گفت: بازیکنان ما از روحیه و قدرت بدنی خوبی برخوردارند و این مسابقات تجربه خوبی برای تیم ملی کشورمان است.

امیر خوش خبر روز شنبه در آستانه سومین بازی تیم ملی والیبال کشورمان در هفته دوم لیگ جهانی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در بلگراد با اشاره به اینکه بازیکنان ما قبل از شروع مسابقات لیگ جهانی بازی های تدارکاتی را در ژاپن برای المپیک داشتند، افزود، تیم های برزیل و صربستان چنین برنامه دشواری را نداشتند.
وی همچنین با اشاره به مهم بودن مسابقات لیگ جهانی گفت: این مسابقات شرایط خاص خود را دارد و متفاوت با مسابقات المپیک است .
به گفته وی مسابقات المپیک در یک کشور انجام می شود ولی این بازی ها طی 3 هفته در کشورهای مختلف برگزار می شود با این حال باید اذعان کرد که بازیکنان ما خوب توانستند خود را پس از انجام بازی های تدارکاتی در ژاپن برای این مسابقات آماده کنند.
خوش خبر همچنین با اشاره به مسابقه اول تیم ملی والیبال کشورمان در مقابل بلغارستان گفت که بازیکنان ایرانی پس از انجام مسابقات در برزیل بخوبی توانستند در صربستان بازی خوبی را ارائه بدهند و با نتیجه 3 بر یک تیم بلغارستان را که آوازه خوبی در جهان دارد، شکست بدهند.
وی همچنین با اشاره به فشردگی، سختی و طاقت فرسایی لیگ جهانی افزود: بازیکنان ما در بازی دوم در مقابل برزیل که تیم با تجربه و داشتن سابقه طولانی در بازی های بین المللی است، توانستند که یک ست را از آن خود بکنند.
سرپرست تیم والیبال کشورمان همچنین با اشاره به اینکه تمامی اکیپ تیم ملی توانستند که مشکلات را بخوبی پشت سر بگذارند، گفت، در حقیقت بازی های لیگ جهانی یک آمادگی و تجربه خوبی برای تیم ملی ما به شمار می رود که بتوانیم با آمادگی و تجربه بسیار خوبی در بازی های المپیک حضور پیدا کنیم.
وی افزود: بنظر من بازی های لیگ جهانی یک آزمون خوبی است و بازیکنان تیم ملی ما توانستند بازی خوبی را ارائه بدهند و امروز نیز در مقابل صربستان که تیم بسیار خوبی محسوب می شود بازی داریم. همانطور که اشاره کردم هدف ما المپیک است و تلاش داریم که شادابی و روحیه خوبی را برای بایکنان ایجاد کنیم.
وی در ادامه اظهارات خود به تیم ملی صربستان که آوازه خوبی در والیبال در سطح بین المللی دارد، اشاره کرد و گفت که صربستان امسال تیم بسیار خوبی را آماده کرده و مطمئنا یکی از تیم های خوب لیگ جهانی است.
تیم ملی والیبال ایران از ساعت 21 و 30 دقیقه امشب به وقت تهران در آخرین مسابقه خود در هفته دوم لیگ جهانی به مصاف صربستان میزبان این گروه می رود.
تیم ملی والیبال ایران تا کنون در مسابقات بین المللی 4 مرتبه در مقابل تیم ملی والیبال صربستان مسابقه داشته است؛ در جام جهانی 2011؛ ایران 3 – صربستان 2، انتخابی المپیک 2012 ایران صفر – صربستان 3، لیگ جهانی 2013؛ ایران 3 – صربستان 2، لیگ جهانی 2013؛ ایران 2 – صربستان 3 و قهرمانی جهان 2014؛ ایران 3 – صربستان 1.
تیم ملی صربستان اکنون با 15 امتیاز در صدر گروه قرار دارد و این تیم به مقام قهرمانی در لیگ جهانی چشم دوخته است.
تیم ملی والیبال برزیل بازی سوم خود را امروز ( شنبه) در مقابل بلغارستان با نتیجه 3 بر صفر انجام داد و هفته دوم این مسابقات را در صربستان با 2 پیروزی و یک شکست در مقابل تیم ملی صربستان به پایان برد.
اروپام**436**1565
کد N1315117

وبگردی