آفتاب

نماینده تربت حیدریه: رعایت اخلاق در همه سطوح رقابت سیاسی لازم است

نماینده تربت حیدریه: رعایت اخلاق در همه سطوح رقابت سیاسی لازم است

مشهد- ایرنا- نماینده مردم تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در مجلس شورای اسلامی گفت: رعایت اخلاق در همه سطوح رقابت، فعالیت و مبارزات سیاسی ضروری و لازم است.

سعید باستانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص سخنان رئیس جمهوری در دیدار با فعالان سیاسی کشور گفت: همدلی، همگرایی و همراهی در جهت تحقق منافع ملی و تامین امنیت کشور میان گروه ها و جناح های سیاسی امری ضروری در همه دوره هاست.
وی بیان کرد: تحقق همدلی ملزوماتی دارد که مهمترین آن رعایت اخلاق است و در صورت رعایت اصول اخلاقی در روابط و فعالیت های سیاسی، قطعا وفاق و همدلی نیز محقق می شود.
این نماینده اظهار کرد: برای به عینیت رسیدن وفاق و همدلی نیز باید کار و هدف مشترک ایجاد و تعریف شود و تنها در این صورت است که همه با داشتن هدف مشترک شروع به کار و فعالیت هم جهت می کنند.
وی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری نشست ماهیانه میان جناح ها و گروه های سیاسی افزود: تا به امروز شاید جناح ها و گروه های سیاسی در راهکارها به توافق نرسیده اند و برگزاری این نشست مشترک می تواند در ایجاد راهکارهای مشترک و هدفمند موثر واقع شود.
وی تاکید کرد: در شرایط امروز کشور و منطقه قطعا هدف مشترک همه باید منافع ملی و دفاع از کشور باشد بنابراین باید در جهت همدلی تلاش کرد .
باستانی گفت: رعایت اصول اخلاقی برای همه فعالان در عرصه های مختلف کشور و در گروه های مختلف امری الزامی و ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
7496/5132
کد N1312742

وبگردی