آفتاب
حسین نمازی به مهر گفت:

صداگذاری «آپاندیس» آغاز شد/ قصه این فیلم برایتان آشنا است

صداگذاری «آپاندیس» آغاز شد/ قصه این فیلم برایتان آشنا است

حسین نمازی از آغاز صداگذاری فیلم «آپاندیس» توسط آرش قاسمی خبر داد.

حسین نمازی کارگردان فیلم سینمایی «آپاندیس» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: روز گذشته اول تیر ماه همراه آرش قاسمی یکی از صداگذاران حرفه‌ای سینما «آپاندیس» را دیدیم که او این فیلم را بسیار پسندید و صداگذاری فیلم را آغاز کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه فیلم سینمایی «آپاندیس» یک فیلم شلوغ و پر اتفاق است، فکر می‌کنم یک ماه صداگذاری و ساخت موسیقی آن زمان ببرد.

نمازی با اشاره به زمان مناسب اکران فیلم سینمایی «آپاندیس» که نظر تهیه‌کننده در آن نقش پررنگی دارد در ارتباط با حضور فیلمش در جشنواره فیلم فجر سال جاری گفت: حضور در جشنواره فیلم فجر نقطه مطلوب کارگردانان سینما است. برای افرادی همچون من که اولین مخاطبان فیلم‌شان را در جشنواره پیدا می‌کنند این رویداد فرهنگی بسیار مهم است.  البته حضور در جشنواره‌ها از همان زمانی که فیلم کوتاه می‌ساختم برایم اهمیت ویژه‌ای داشت، زیرا در چنین رویدادهایی می‌توان بازخوردهای خوبی از سوی مخاطبان دریافت کرد.

این کارگردان با اشاره به  داستان «آپاندیس» بیان کرد: قصه این فیلم بسیار دراماتیک است. یک اتفاق و تصمیم بسیار ساده داستان اصلی این فیلم را رقم می‌زند به گونه‌ای که این تصمیم در ادامه تبدیل به یک بحران می‌شود. هر کسی با تماشای گره اصلی «آپاندیس» با خود می‌گوید که من هم قبلا این کار را کرده‌ام و یا این موضوع برای یکی از بستگانم پیش آمده است. در این فیلم دست روی مساله‌ای گذاشته‌ام که برای همه ملموس است. گره موجود در این اثر سینمایی به سوءتفاهماتی ختم می‌شود که در بین همه‌ زن و شوهرها وجود دارد؛ افرادی که با یکدیگر صحبت نمی‌کنند و در نهایت با پنهان کاری مساله را به یک بحران تبدیل می‌کنند. البته در تمام آثار قبلی‌ام  نیز به همین روش عمل کردم و موضوعاتی را به تصویر کشیدم که هرچند بسیار ساده هستند، اما می‌توانند یک مشکل بزرگ را ایجاد کنند.

عوامل فیلم سینمایی «آپاندیس» عبارتند از نویسنده و کارگردان: حسین نمازی، تهیه کننده: مقصود جباری، مشاور کارگردان: حسن برزیده، مجری طرح: محمدعلی کیانی، مدیر فیلمبرداری: مهدی ایل بیگی، مدیر برنامه ریزی: سعید ریاحی فر، طراح چهره پردازی: محسن ملکی، دستیار اول کارگردان: سهیل برخورداری، مدیر صدابرداری: مسیح سراج، مدیر تولید: حمید احمدی، طراح صحنه و لباس: محمد محمدی، دستیار دوم کارگردان: آرز و قائد امینی، منشی صحنه: آرزو قربانی، عکاس: حسن شجاعی، مشاور رسانه ای: احسان عباسی، پشتیبانی تولید: مجتبی پیری، مدیر مالی: نسترن شفیعی، دستیار اول فیلمبردار: مصطفی علی اکبری، مجری نور: علی نصیر، دستیاران: پیمان جوادی، سمید لطفی، صادق ابراهیمی، فنی دوربین: ارس رزاز، دستیاران صدا: جابر انصاریان، مصطفی دشتی زاده، چهره پردازان: فریبرز خانمحمدی، محیا مصطفایی، گروه صحنه: جلیل نظروند، شهرزاد مافی، گروه تدارکات: حمید علی بیگی، علی هاشمی، مسعود عطایی. بازیگران: آنا نعمتی، امیرعلی دانایی، رضا اکبرپور، محمدعلی کیانی، مرجان مومنی، پردیس منوچهری، مرتضی علی عباس میرزایی، صحرا اسدالهی، سیمون سیمونیان و ...

کد N1310850

وبگردی