آفتاب

بهداد سلیمی به خوبی تمرین می‌کند/تیم ملی وارد حاشیه‌های فدراسیون نمی‌شود

بهداد سلیمی به خوبی تمرین می‌کند/تیم ملی وارد حاشیه‌های فدراسیون نمی‌شود

انوشیروانی می‌گوید: صحبت‌کردن در خصوص حاشیه‌های فدراسیون را در اردوی تیم ملی ممنوع کرده‌ام.

سجاد انوشیروانی، سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری با اشاره به تمرینات تیم ملی که در استان گیلان برگزار می‌شود، به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: تمرینات روند رو به رشد خود را طی می‌کند. ملی‌پوشان با تمرکز بالا تمرین می‌کنند. ما هر روز به المپیک نزدیک‌تر می‌شویم و طبق برنامه‌ریزی‌ها تمرینات پرفشاری را انجام می‌دهیم.

او در خصوص وضعیت تمرین در استان گیلان ادامه می‌دهد: اردو در استان گیلان مشکلات جزیی دارد، ولی در کل شرایط برای تمرینات تیم ملی مناسب است. میزبانی از تیم ملی وزنه‌برداری شرایط خاصی می‌خواهد که استان گیلان فاکتور‌های آن را در اختیار ندارد. ما تنها از آب‌وهوا استان گیلان که نزدیک به دریا است استفاده می‌کنیم تا به نوعی با آب‌وهوای برزیل شبیه سازی کنیم.

انوشیروانی در مورد وضعیت مصدومیت وزنه‌برداران می‌گوید: همه وزنه‌برداران در شرایط خوبی به سر می‌برند و مصدومیت خاصی وجود ندارد. بهداد سلیمی هم در حال تمرین کردن با تیم است و مصدومیتش تاکنون نتوانسته مشکلی برای او ایجاد کند. بهداد سلیمی هر روز بهتر از دیروز تمریناتش را دنبال می‌کند.

 سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در مورد اینکه آیا حاشیه‌های فدراسیون‌ وزنه‌برداری که در چند روز اخیر اتفاق افتاده، می‌تواند به تمرینات تیم ملی صدمه بزند، می‌گوید: اجازه ورود حاشیه‌های فدراسیون را به داخل اردو تیم ملی نمی‌دهم و حتی صحبت کردن وزنه‌برداران در این خصوص را ممنوع کرده‌ام. ما برای موفقیت در المپیک تلاش می‌کنیم و وارد هیچ حاشیه‌ای نمی‌شویم.

 

کد N1310482

وبگردی