آفتاب
کلیک تازه‌ترین عکس‌ها از تکنولوژی آینده

جایگاه مسافران در هایپرلوپ

جایگاه مسافران در هایپرلوپ

پروژه هایپرلوپ یا قطارهای سریع‌السیر نسل آینده که توسط ایلان ماسک بنیانگذار مشهور شرکت‌هایی همچون تسلا موتورز، پی‌پل و اسپیس‌ایکس طراحی ...

دنیای اقتصاد:پروژه هایپرلوپ یا قطارهای سریع‌السیر نسل آینده که توسط ایلان ماسک بنیانگذار مشهور شرکت‌هایی همچون تسلا موتورز، پی‌پل و اسپیس‌ایکس طراحی شده به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود. دو شرکت خصوصی به‌طور مستقل در این پروژه باهم رقابت می‌کنند تا نسخه مخصوص به خود را در این رقابت پیش بیندازند. یکی از آنها، شرکت Hyperloop Transportation Technologies است.

این شرکت آمریکایی تا کنون توانسته ایده‌هایی از لوله‌ها و واگن‌های کپسول مانندی که قرار است داخل این لوله‌ها تحت شرایط کم فشار و خلأ به سرعت 700 مایل در ساعت برسند ارائه کند. تصاویر تازه منتشر شده از این ایده‌ها نشان می‌دهد که این قطارها با وجود فضای داخلی نسبتا کوچک خود قرار است تجربه‌ای منحصر به فرد و حتی تجملاتی برای مسافران خود فراهم کند. شرکت HTT قرار است اواخر امسال هایپرلوپ مخصوص خود را در Quay Valley در کالیفرنیا آزمایش کند. در ادامه تعدادی از عکس‌های جدید منتشر شده از هایپرلوپ‌ها را می‌بینید:

 

1-‌پنجره‌های پیشرفته با قابلیت پخش ویدئو. می‌توانید از طریق این پنجره‌ها تمام منظره اطراف را به‌طور کامل تماشا کنید.
2 - تصاویر پنجره‌هایی که به شیشه‌های پیشرفته مجهز نیستند فقط دیوار تونلی است که قطار درون آن حرکت می‌کند.
3-‌شاید به عقیده برخی از افراد کابین‌های این قطار زیادی تنگ به نظر برسد.
4-‌این هم برشی از داخل قطار و نحوه نشستن مسافران
کد N1308079

وبگردی