آفتاب

کلینیک ویژه تخصصی شیروان افتتاح شد/ بازدید هاشمی از روند ساخت بیمارستان 220 تختخوابی

کلینیک ویژه تخصصی شیروان افتتاح شد/ بازدید هاشمی از روند ساخت بیمارستان 220 تختخوابی

ایلنا: وزیر بهداشت پس از ورود به استان خراسان شمالی و استقبال از سوی مسئولان استانی و محلی، کلینیک ویژه تخصصی شهرستان شیروان را افتتاح کرد.

به گزارش ایلنا، این کلینیک در زمینی با زیربنای 2 هزار و 70 متر مربع و در سه طبقه و در مدت زمان 8 ماه ساخته شده است.

کلنگ ساخت این کلینیک در سفر خرداد ماه سال گذشته ریاست جمهوری به استان خراسان شمالی با حضور وزیر بهداشت زده شد اما عملیات اجرایی آن از مهرماه آغاز و تا اردیبهشت ماه سال جاری به طول انجامید.

کلینیک ویژه تخصصی شیروان در مرکز بهداشت این شهرستان و با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد و 200 میلیون ریال ساخته شده است. هم اکنون 11 پزشک متخصص در رشته های مختلف از جمله قلب، اعصاب و روان، جراحی، زنان، داخلی و زنان و یک فوق متخصص اطفال در این کلینیک مشغول ارائه خدمات با پرداخت ویزیت 3 هزار تومانی به مردم شهرستان شیروان هستند.

بازدید وزیر بهداشت از روند ساخت بیمارستان 220 تختخوابی شیروان

سید حسن هاشمی عصر امروز در بازدید از این بیمارستان بر لزوم تسریع تکمیل و بهره برداری از بیمارستان 220 تختخوابی شیروان تاکید کرد. ساخت بیمارستان جدید شیروان که از سال 89 آغاز شده و با 80 درصد پیشرفت در حال انجام است در زمینی به وسعت ده هکتار، با زیربنای 17هزار متر مربع در پنج طبقه ساخته می شود.

این بیمارستان از محل سفر ریاست جمهوری به استان خراسان شمالی اعتباراتی را گرفته است و بنا به گفته مسئولان استانی و دانشگاه علوم پزشکی قرار است تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد. شهرستان شیروان با  بیش از 160هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شرق مرکز استان خراسان شمالی قرار دارد.

کد N1307859

وبگردی