آفتاب

سعید دقیقی به تیم ماشین سازی تبریز پیوست

سعید دقیقی به تیم ماشین سازی تبریز پیوست

تبریز - ایرنا - ' سعید دقیقی ' مهاجم فصل گذشته مس کرمان به تیم فوتبال ماشین سازی تبریز پیوست.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی باشگاه ماشین سازی، این بازیکن پس از توافق با مدیرعامل باشگاه ماشین سازی قرارداد رسمی خود را به مدت یک فصل با سبزپوشان تبریزی به امضا رساند تا فصل شانزدهم را با این تیم در میادین حاضر شود.
دقیقی که یکی از باسابقه ‌ترین بازیکنان لیگ برتر به شمار می رود تاکنون در تیم های صبای قم، پاس همدان، شهرداری تبریز در دو مقطع، پیکان در دو مقطع، سایپا و تراکتورسازی بازی کرده است.
این مهاجم در نیم فصل اول لیگ برتر فصل گذشته در تیم گسترش فولاد بود که توانست دو گل به ثمر برساند، اما به دلیل نیمکت نشینی در اغلب بازی ها در نیم فصل دوم به تیم دسته اول مس کرمان رفت و طی 15 بازی برای این تیم چهار گل زد.
تیم فوتبال ماشین سازی تبریز تاکنون نفراتی چون پیام صادقیان، حبیب گردانی، امیر احمدکامدار، بهمن کامل، مسعود حسن زاده، فردین عابدینی، رامین قربانی، تیاگو سانتوس برزیلی، طاهر کروما سوریه ای، مهیار نوری و علی ارجمندیان را جذب کرده است.
تیم پرهوادار فوتبال ماشین سازی پس از 20 سال دوری از سطح اول فوتبال ایران با قرار گرفتن در رده دوم لیگ دسته اول باشگاه های کشور به لیگ برتر فصل شانزدهم صعود کرد.
3038/6183
کد N1305127

وبگردی