آفتاب

معرفی 110 واحد صنعتی استان مرکزی برای دریافت تسهیلات رونق تولید

معرفی 110 واحد صنعتی استان مرکزی برای دریافت تسهیلات رونق تولید

اراک- ایرنا- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: 110 واحد تولیدی از نقاط مختلف این استان برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک های عامل معرفی شدند.

محمدرضا حاجی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تا کنون 432 واحد تولیدی استان مرکزی برای دریافت تسهیلات رونق تولید در سایت بهین یاب ثبت نام کرده اند.
وی ادامه داد: از 432 درخواست دریافت تسهیلات رونق تولید 376 مورد متقاضی سرمایه در گردش و 56 مورد متقاضی دریافت تسهیلات سرمایه ثابت هستند که همه درخواست های متقاضیان در حال بررسی است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: تعداد 110 درخواست پس از بررسی در کمیته رونق تولید و تایید در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان برای دریافت تسهیلات به میزان یک هزار و 430 میلیارد ریال به بانک های عامل معرفی شدند.
وی تاکید کرد: بر اساس ابلاغیه بانک مرکزی به مدیران بانکهای دولتی و غیر دولتی، واحدهای تولیدی معرفی شده به بانکها از شرط نداشتن بدهی غیرجاری و چک برگشتی مستثنی هستند.
حاجی پور با اشاره به ادامه روند ثبت نام واحدهای تولیدی بیان کرد: متقاضیان جدید می توانند درخواست خود را در سایت بهین یاب به آدرس www.Behinyab.ir ثبت و سپس با مراجعه به بخش اطلاعیه های سایت سازمان نسبت به تکمیل و ارسال پرسشنامه های تکمیلی اقدام کنند.
وی یادآوری کرد: هفت هزار و 500 واحد تولیدی کوچک و متوسط کشور با دریافت 160 هزار میلیارد ریال احیاء می شوند.
دو هزار و 800 واحد تولیدی در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می کنند.
3017/6012
کد N1303935

وبگردی